Povej mi kaj ješ …

… in povem ti kdo si … tole sem si sposodila, ker mi je všeč … koliko bo to dejansko zaokrožilo naokoli pa ne vem, ker ne vem koliko se bo komu zdelo všečno ali pa neumno … vsekakor pa me zanimajo odgovori tistih, katerih recepte redno spremljam in preizkušam … zato podajam žogico s vprašanji dalje Napotu, Češpovemu, Musi in Kameleonki … v žogici, ki vam jo mečem pa so naslednja vprašanja:

 

 

 

  1. Če bi morali izbirati samo med eno vrsto kuhinje (italijanska, francoska, mehiška, slovenska, …) katero bi izbrali?
    Sama bi se odločila za italijansko.
  2. Kaj je najbolj nenavadna jed, ki ste jo kdaj poskusili?
    Zame vsekakor pečena kri, ki sem jo jedla kot mala, vse dokler nisem ugotovila kaj to je … čeprav krvavice še vedno obožujem … same pečen krvi pa ne bi mogla več jest …
  3. Kaj ne bi nikoli v življenju poskusili?
    Vsekakor ne bi nikoli jedla črvov. Vse ostalo ja, črvov pa ne … jek … fuj … fej
  4. Kakšno vrsto hrane najraje kuhate, pripravljate?
    Riž in testenine so moji omiljeni zadevi za razne novosti. Zadnje čase pa sem se vrgla v kruh.
  5. Ko ste v restavraciji prvič, po kakšnem principu izbirate hrano, ki jo boste uživali?
    Pritegnejo me nove kombinacije. Nikoli ne jem tistega za kar sem prepričana, da naredim sama bolje, npr. restan krompir in svinjsko pečenko.
  6. Koliko kuharskih knjig imate doma?
    Ogromno, mahnjena sem nanje, čeprav redkokdaj kuham po receptu, so zgolj inspiracija za kuhanje.
  7. Kateri hrani/živilu bi se težko odrekli?
    Testeninam in rižu.
  8. Ali vedno pijete zraven hrane tudi primerno vino?
    Ne … včasih izberem kakšno zelo vulgarno kombinacijo, ampak paše …
  9. Kaj je za vas največji kulinarični greh?
    Ko ljudje jedo hrano brez užitka, samo zato, da se nahranijo.

Hvala, Danke, Finke … če boste odgovorili, če pa ne, boste pa tudi prav …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično. Bookmark the permalink.

6 Responses to Povej mi kaj ješ …

  1. Ivan Grozni pravi:

    Dunajski pa pomfrit rulz. 😛 :>

  2. Sašo pravi:

    1. italijanska mi je še posebej pri srcu
    2. rdeča omaka s kurjimi tacami (Hong Kong)
    3. žive hobotnice
    4. po trenutnem navdihu
    5. kaj bi utegnilo biti sveže in kaj bi utegnil kuhar res znati pripraviti
    6. kar nekaj
    7. pšenični moki
    8. včasih pijem tudi primerno pivo ali le vodo
    9. v jed dodati Vegeto ali jušno kocko

    Kdo sem?

  3. napo pravi:

    ja, vale, luba marija, tole nas JE zdele šele kap zadeva s temilemi migracijami na wordpress (nov moped – nov blog?)… če bi bil dajana bi celo dramo zganal, taku pa je ne bom in dgovarjam … prima vista, brez meditacije … in jutr bi po mojem napisal čist drgać … alzo:

    Če bi morali izbirati samo med eno vrsto kuhinje (italijanska, francoska, mehiška, slovenska, …) katero bi izbrali?
    ježešmarija, sam eno?¨! … krut, kruto … i, e češka naj bo, s knedlikom in desitko v vrčku, hehe … ne, res, je težko imaginirat eno, ko se itak vse mešajo … avstroogrska? … navemnavem …bom kopiral, ma taljanska, ker iz simpliča paris sestavin nardijo oštja alelujo … drgač pa: sezonsko & lokalno, kjerkoli že pač!

    Kaj je najbolj nenavadna jed, ki ste jo kdaj poskusili?
    se mi le redkokaj zdi nenavadno, v resnici … štruklji z mimozami pri darkotu rodici? fižol z jabolki v osnovni šoli? jeseter pri moviji? najslabši sendvič na svetu za 5€ v pompejih? dvocentimetrski v cukru in soli mariniran tunin steak pri pikolu? ocvirkovka z frišnimi jagnjetovimi ocvirki pri dedotu? cimprarije ane roš? … na vem, nil pwan za tale odgovor …

    Kaj ne bi nikoli v življenju poskusili?
    Človeka.

    Kakšno vrsto hrane najraje kuhate, pripravljate?
    Testo, mene totalno fascinira testo: v osnovi vzameš moko in vodo … potem pa daješ zraven mašč, cukr, jajca, mleko, kvas, spremi njaš tempreature, čase počivanja, vrste moke, razmerja med sestavinami in zmeraj dobiš nekaj novega, drugačnega, edinstvenega … super vaje v slogu, od krhkega do vlečenega je samo korak, pa taka mega razlika … fak, testo = res hudo!

    Ko ste v restavraciji prvič, po kakšnem principu izbirate hrano, ki jo boste uživali?
    ena: lokacija – ne morskih rib na koroškem, ne možganov in svinjskih glav na morju … dve: sezona – ne frišnga paradajza pozimi, ne krvavic poleti … tri: filing – če je kdo majstr gobca me lahko pripravi do kršenja prvih dveh pravil …

    Koliko kuharskih knjig imate doma?
    na vem, velik … sploh, če računam, da je vsaka cuccina italiana kuharska knjiga, ker je … sem pa trenutno fasciniran nad angleži: heston blumenthal in gary rhodes rulata! … super so knjige kuharske, od ivačiča dalje … ko bom velik si bom kupil luksuzno izdajo ducassove bukle …

    Kateri hrani/živilu bi se težko odrekli?
    Kruhu. Brez tega ne gre.

    Ali vedno pijete zraven hrane tudi primerno vino?
    Ah, to pa res ne … kadar si za fruštk nabijem fina ocvrta jaja bi zraven prov kej srebnil … ampak ura je polosem in tork je, no go! … rad pa probavam, ampek ne bi v bizranosti zaradi eksperimentiranja samega … na nežno belo ribo mi ne zlivajte zajebanega rdečca …

    Kaj je za vas največji kulinarični greh?
    mah, sem zajebanc in je grhov ful … glavni je pa apriorno zmrdovanje nad čimerkoli … dejmo vsaki jedi šanso!

  4. Vale pravi:

    @ Napo, Sašo lepa hvala 🙂

  5. kameleonka pravi:

    Odgovore najdeš na mojem blohu!

  6. kameleonka pravi:

    Pejstam:
    1. Če bi morali izbirati samo med eno vrsto kuhinje (italijanska, francoska, mehiška, slovenska, …) katero bi izbrali? Italjansko. Ker je preprosta in okusna in ker vsebuje same meni najljubše sestavine.
    2. Kaj je najbolj nenavadna jed, ki ste jo kdaj poskusili? Kaj pa vem, mogoče bi za koga to bili polži, meni se to vsekakor ni zdelo nenavadno. Bili so mi jako všeč. In tista česnova omakca v kateri so plavali… njam.
    3. Česa ne bi nikoli v življenju poskusili? Kače, škorpjona, surove krvi, možgan.
    4. Kakšno vrsto hrane najraje kuhate, pripravljate? testenine, kvašene jedi, raznorazne biskvitke, snacke…
    5. Ko ste v restavraciji prvič, po kakšnem principu izbirate hrano, ki jo boste uživali? Vedno izberem nekaj, česar še ne poznam. Osebi, s katero sem skupaj v restavraciji namignem naj izbere kaj drugega kot jaz, da si potem lahko malo menjava in vzajemno pokušava nove okuse.
    6. Koliko kuharskih knjig imate doma? Šest: Osnovna kuharija (ta mi je še vedno najljubša), Osnovna italijanska kuharija, Srečna kuhinja (ta mi ni preveč všeč) ter Krišnova kuhinja (priporočam!), Kuharstvo za vsakogar (to je v bistvu učbenik za bodoče kuharje – super recepti, noter so res VSE “osnovne jedi”), mini knjižica Muffini (od Petra Hvastje). Potem imam še ene par kuharic starejših datumov (od mami)… Zadnje čase večina receptov najdem na netu, tako da me je obsesija s kuharskimi knjigami malo minila. Je pa fino kdaj “za lahko noč” vzeti v roke kakšno kuharsko knjigo in jo brati kot roman – posebno tiste uvodne strani, kjer so razloženi raznorazni čarovniški triki.
    7. Kateri hrani/živilu bi se težko odrekli? Testeninam (moki)
    8. Ali vedno pijete zraven hrane tudi primerno vino? Občasno
    9. Kaj je za vas največji kulinarični greh? VEGETA – uporaba le-nje

Komentiraj