Gorčična omaka …

Ključna podrobnost si je zaželel zrezkov v gorčični omaki. Ker sem vestna izvenzakonska družica, ki povrhu še rada kuha, sem danes malo pobrskala po netu kaj pravi Mr. G. o gorčični omaki.

… med drugim sem našla tale zapis  in skoraj crknila od smeha pri stavku (citiram): “Enoto za kuhanje 16 cm 1,3 l postavite na kuhalno ploščo in nastavite srednjo stopnjo dovoda energije…”

… po vsem preiskanem, bom uporabila recept blogovskega kolega Napota …

… ampak še vedno mi ne gre iz glave 16 centimetrska 1,3 litrska posoda in srednja stopnja dovoda energije.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično. Bookmark the permalink.

6 Responses to Gorčična omaka …

  1. napo says:

    vale, ne reče se posoda, ampak enota za kuhanje … hm, kako pa je potem šnicl? … 180-gramski horizontalno sploščen kos zgornjega dela zadnje ekstremitete juniorskega pripadnika rodoslovnega debla živalstva bos taurus … sem ze pa ustrašil, da je treba v omako zamešati še dvoje jugoslovanskih železnic, pa sem potem na srečo videl oklepaj, v katerm piše da je jž jedilna žlica …

  2. Vale says:

    jž sem pa čisto spregledala … seveda je jedilna žlica, železnice so z veliko JŽ😛

  3. Jan says:

    kje pa kupujes meso? jst v lj ful iscem mesarja “mojega” zaupanja pa niker ne duha ne sluha… kdo kaksen nasvet?

  4. napo says:

    štajermes, v arkadah na tržnici, zraven krušiča … vlado, model s špegli obvlada … vse se da z njim zment, tut za kakšen nenavaden rez, al pa da ti pršpara jagnječje ledvice ali telečji priželjc … priporočam!

  5. napo says:

    ja, saj pri pozitivkah piše JŽ, samo jaz zmeraj s ta malimi kucam …

  6. Pingback: Piščančja prsa v goričični omaki … « Ukročena trmoglavka …

Leave a Reply

