Pes …

… od malega sem velika ljubiteljica živali. Doma smo vedno imeli kup mačk, ki sem jih privlekla od vse povsod, kjer jih pač niso hoteli. In mačke so me spremljale vse življenje. Tudi sedaj jih imam 10. Bila sem prepričana, da sem mačji tip. Saj veste, baje se ljudje ločimo na mačje in pasje tipe. Sta pa bili dve pasmi psov, ki sta mi bili, od kar sem se prvič v živo seznanila z njima, sila všeč – belgijski ovčar in bernski ovčar. Vedela sem, da bom, če bom kdaj imela psa, imela enega od teh dveh in glej ga zlomka, včeraj sem domov pripeljala Ferija, belgijskega ovčarja. Vam povem, ljubko in pametno bitje za znoret.

Fotografija0200

Kakopak ga je bilo treba najprej seznaniti z vsemi ostalimi prebivalci naše kmetije in tako sva včeraj zvečer najprej spoznal Bajsa in Bleksona (mačkona), malega Alija Kafko (oslička), nato Boskota in Krištija (kozla) ter nato še Zeto, Poldija, Mico, Fegrino, Vale in Pizduno (oslice). Seveda mu je takoj bil najbolj zanimiv Krištof, pa tudi mali Ali Kafka ga je z zanimanjem opazoval, medtem, ko je Zeta ljubosumno prhnila vanj, mu malo pokazala zobe ter mu srboritno obrnila hrbet. Danes zjutraj je spoznal še Lubota in Radota (mačkona) ter vso ostalo kozjo čredo. Lubo je pihnil vanj, Rado pa ga je varno opazoval z višini. Koze ga seveda niso niti opazile. One so koze, najlepše, najpametnejše in briga jih za neko malo mrcino, ki leta naokoli. Vse kar še mora spoznati so naše kravice in Bongo (bik), to pa smo mu prihranili za zvečer.

No, pa seznanil se je tudi že z gdč. Elektro, kar je pa pri nas neizogibno, saj imamo polno elektro-ograj.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in Zdrava kmečka pamet .... Bookmark the permalink.

Leave a Reply

