Koromač …

… nekateri mu pravijo tudi trebušasti janež. Je lahko odlična samostojna jed, še boljši pa je kot priloga k mesu, saj pravijo, da nase veže maščobe. Večinoma se ga pripravlja zabeljenega z maslom ali oljčnim oljem, sama pa sem ga pripravila oni dan z lambic pivom. Se sprašujeta kaj za hudiča je lambic pivo? Hja, najprej se je treba vprašati, kako se naredi lambic pivo in več o tem boste izvedeli TUKAJ >> Če pa vas zanima kakšen okus ima ta lambic, se raje ne podajajte v debate, ker obstajata samo dve možnosti:

a) Zelo vam bo všeč.
b) Zelo vam ne bo všeč.

Vsekakor pa sem prepričana, da boste ob prvem stiku z njim rekli nekaj v stilu: “Pa saj to sploh ni pivo.”

Lambic

Lambic

Ampak pustimo lambic piva naj zorijo in se starajo in pojdimo nazaj h koromaču, ki smo ga pripravili.  Kako? Tudi več o tem TUKAJ >>

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično and tagged , , . Bookmark the permalink.

9 Responses to Koromač …

  1. salvia pravi:

    a se tole lambic pivo dobi pri nas?

  2. Vale pravi:

    @Salvia, če ga naročiš pri meni, ga lahko dobiš … 🙂 Drugače pa ne …

  3. salvia pravi:

    ahaaaa. imaš stalno vezo ali ponudba velja dokler zaloge ne stečejo po grlu ali čez ponev? 🙂

  4. Vale pravi:

    @Salvia … oboje 🙂 Zaloge ne zmanjkajo hitro, ker je to pivo, ki ga pijem res ob posebnih priložnostih in ker je to pivo za katerega velja – bolj ga staraš, boljše je …

  5. salvia pravi:

    potem pa se priporočam za eno flašo. kako pa deluje dostava? si kdaj službeno/kar tako v ljubljani? oz. če bo lep dan, jo lahko tudi jaz mahnem na obalo. pošta bi ga znala neprijetno prešejkat, ravno včeraj sem se stuširala s prehitro odprtim donatom …

  6. salvia pravi:

    a jaz bom na temle blogu vedno jezni šrimf? 😆

  7. Vale pravi:

    @Salvia za jeznega šrimfa pa ne vem 🙂 Menda ja, saj ni slab. Boljše to, kot Klimbra, ko je neki roza stvor 🙂

  8. onkel PEPE pravi:

    Tole sicer nima veliko opraviti s koromačem, ampaq ti bom vseeno tule povedal, da kuham riuc. Pretekli petek si se skrila za nekim namišljenim delom in eskivirala druženje v sneku. Zdaj vsaj vemo, pri čem smo.

  9. Vale pravi:

    @Pepisimo, v bistvu ste se ignorantsko skrivali vi in se namišljeno pretvarjali, da me ne rabite obvestit o vaših podvigih …

Komentiraj