Daily Archives: 28/05/2007

Tricky …

… zanimivo, kako včasih kdo na kakšno moje pisanje reagira s vprašanjem: “A si mene mislila?” … ponavadi to vprašajo tisti, ki niso niti najmanj povezani s pisanjem in nisem na njih niti pomislila … ampak, se pa človek potem … Nadaljujte z branjem

Objavljeno v ... razmišljanja | 5 komentarjev

Ofčji lončki …

… nanje me je spomnila … jah, Kameleonka … … lončki so moja zbirateljska strast natanko 11 let … takrat sem bila pet tednov na Švedskem in za spomin sem si kupila lonček z losom … in potem se je … Nadaljujte z branjem

Objavljeno v ... meni ljubo | 1 komentar

Oba, kaj pa če je vse res …

… Obi je, poleg Merkurja, v Kopru edina štacuna, kjer bi naj dobil vse na enem mestu kar se tiče hišnih opravil, vrtnih opravil in podobnega … poleg tega naj bi tudi rezali les, šivali zavese, sposojali orodja in druge … Nadaljujte z branjem

Objavljeno v ... razmišljanja | 1 komentar