Tricky …

https://i2.wp.com/arthursuydam.com/db5/00476/arthursuydam.com/_uimages/spsk10.jpg… zanimivo, kako včasih kdo na kakšno moje pisanje reagira s vprašanjem: “A si mene mislila?” … ponavadi to vprašajo tisti, ki niso niti najmanj povezani s pisanjem in nisem na njih niti pomislila … ampak, se pa človek potem nazaj vpraša zakaj so se našli v tem … tricky question, tricky answer …

 

 

 

 

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... razmišljanja. Bookmark the permalink.

5 Responses to Tricky …

  1. Onkel PEPE says:

    A si mene mislila?

  2. Vale says:

    Pepe ti si infiltriran povsod, saj pa veš … da me ne bi slučajno naslednjič klical, ko boš vandral naokoli, prav?

  3. Onkel PEPE says:

    Brez druzha.

    (a sem slučajno vandral naokoli, pa mi tega ni nihče povedal?)

  4. Vale says:

    Kakopak … to durhmarš počneš🙂

  5. Onkel PEPE says:

    Tudi na galeji vsi trdijo, da sem somnambulen. Nekaj torej bo na tem🙂

Leave a Reply

