Ofčji lončki …

… nanje me je spomnila … jah, Kameleonka

… lončki so moja zbirateljska strast natanko 11 let … takrat sem bila pet tednov na Švedskem in za spomin sem si kupila lonček z losom … in potem se je kar začelo … kamorkoli sem šla, sem pritovorila domov lonček … in naenkrat jih je bilo toliko, da nisem več vedela kam z njimi, zato mi je stric naredil posebno polico za na steno, s klini … na vsak klin gresta dva lončka, klinov pa je 60, skupaj torej 120 … polica je bila kmalu polna … s selitvijo je postala tudi prevelika, zato smo jo (v Obiju) odrezali … nanjo gre sedaj samo 32 lončkov (se mi zdi), ostali pa počivajo v arhivu v kleti …

… s prvim lončkom z ofco in z razmišljanjem o racionalizaciji zaradi potrebnega arhiviranja v kleti, sem se tri leta nazaj odločila, da bom kupovala še samo lončke z motivom ofc, ker jih ni dosti … ja, pa ja … polno jih je … eden lepši od drugega in vsak si želi biti ravno moj … tako sva v nedeljo s Ključno podrobnostjo vandrala po enem od trgovskih centrov in zopet je bil scenarij takšen kot vedno:

“Iiiiiiiiiiijooooooooooooooooooj … poglej ga kako je lep … joooooooj, ampak res je srčkan, ” in že je bil v košarici … zraven pa še eden, na katerem kraljuje pujsoslaw … ta je bil za Ključno podrobnost … tako sedaj kraljujejo na polici za lončke ofce in pujsoslawi … no, posebno mesto imata na polici dva lončka, ki nimata na sebi ne ofce ne pujsoslawa in se v njih streže jutranja kava … bila sta podarjena … in sta kljub vsemu najina najljubša …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

One Response to Ofčji lončki …

  1. kameleonka pravi:

    Vidim da je stvar resna. Moram hitro vzeti pot pod noge, da ti pošljem fotko tistega lončka, preden ga gospa proda.

Oddajte komentar

