Polenta gustosa …

… hmm, od marca vam nisem nič napisala, zadnji recept je s poletno in glej ga zlomka, po dolgem premoru zopet recept s poletno. No, to samo dokazuje mojo pripadnost italijanski kuhinji na katero prisegam veke vekomaj pika. In ker se je moja zbirka kuharskih knjig povečala za nove tri italijanske in ker sem končno pridobila v last mašino za pripravo testenin, pričakujte v tem zimskem času, ko se lahko malo bolj posvetim kuhi, večino italijanskih receptov.

A zakaj mi je tako pri srcu, kuhinja italijanska? Ker je okusna, lahka in preprosta. In ker Italijani vedo kaj je to užitek in uživanja. In tako vam danes predstavljam polento gustoso, ki sem jo pripravila predvsem zato, ker imam v skrinji zalogo jurčkov, ki smo jih nabrali poleti. In se vam že v naprej opravičujem zaradi fotografije … preden sem utegnila pofotkati, je polente zmanjkalo. Vam pa lahko zagotovim, da je prav takista kot na fotografiji, z razliko, da je bila moja pripravljana v okroglem modelu.

12_14_poletna_gustosa

Aja, pa pečenico sem spustila ven, tako da vsi zapriseženi mesojedci dodajte še eno svežo na koščke narezano pečenico, za nas pa bo dovolj naslednje:

  • 400g koruzne moke
  • 250g paradižnikove omake
  • 1/2 kozarca belega vina
  • 150g narezanih jurčkov (ali pa šampinjonov, če nimate jurčkov)
  • 1 čebula
  • 1 korenček
  • pest nasekljane zelene
  • 130g masla
  • 50g naribanega parmezana
  • sol

Alora. V ponvi raztopite polovico masla in na njem prepražite drobno nasekljano čebulo. Ko dobi lepo rumenkasto barvico in postekleni, ji dodajte nasekljane jurčke ter vse skupaj osolite in popražite. Nato pa vržite v ponev še na poljubne oblike nasekljan korenček, zeleno, zalijte z vinom in paradižnikovo omako ter kuhajte 10 minut. Medtem skuhajte iz koruzne moke polento (v 1,2 l slanega kropa nežno vmešajte koruzno moko, kuhajte 10 minut in vmes nežno mešajte).

Pekač namažite s preostankom masla nato pa zlagajte – nadev, parmezan, polenta, nadev, parmezan, polenta, nadev, parmerzan.

Hop v hladno pečico, ki jo nastavite na 180°C in pecite dokler ne dobite lepo hrustljavo pečene polente gustose. Ne me vprašat kako dolgo, ker imam peč na drva …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

