Polentna reciklaža …

… mhm, prav ste prebrali. Polentna, ne poletna, ker je s polento, ne s poletjem.

MNB (Moja Najljubša Bjonda, ki smo jo v zadnjem času prekrstili v Mili, občasn pa je tudi Šaci) pravi, da sem odličen kuhinjski reciklator in ima kar prav. Tudi sama sem vam že velikokrat povedala, da zlepa ne vržem ničesar stran in vedno vse ali pojem (zato me nekateri kličejo tudi kanta za smeti) ali pa porabim na takšen način, da potem pojeva oba, vključno s Ključno podrobnostjo. In oni dan je ostalo nekaj res nemarno dobrega domačega svinjskega kareja, ki sem ga uporabila v polentnem narastku.

Alora, najprej pripravite polento tako,da v slan krop, ki ste mu dodali še lovorov list in strok česna, vkuhate domačo koruzno moko. Razmerje med vodo in moko naj bo takšno, da dobite na koncu ven ne preveč redko in ne preveč gosto polento. Več vam ne znam povedat, ker sem kuhala po občutku in nisem merila ne vode, ne polente. Meso, ki vam je ostalo od prejšnjega dne tanko narežite in ga naložite v pekač, ki ste ga prej namazali s svinjsko mastjo (če ste vegetarijanci namažite pekač z oljčnim oljem in ga obložite s poljubno zelenjavo). Preko naložite sir in vse skupaj prekrijte s poletno. Vržite v prej ogreto pečico na 180°C in pustite cca pol ure oziroma toliko, da se na polenti naredi lepa rjava skorjica. Potresite z mleto papriko in postrezite z regratovo solato.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

