Odpadna pita …

… ali pita odpadnica, ker sem vanjo zmetala vse, kar mi je včeraj prišlo pod roke, s tem, da sem najprej pripravila vlečeno testo z namenom, da skuham bleke, nastala pa je pita.

Lahko bi ji rekli tudi burek, ker je v njej meso, ampak naj ostane odpadna pita, ker se mi to jako dopade, sploh pa me pite vedno spomnijo na moja vandranja po Bosni, ki bi jih morala, ampak res morala obnoviti, saj je že minilo kar tri leta od kar sem nazadnje vandrala po njej oziroma po meni ljubi. In vedno, ko sem tako vandrala  po meni ljubi, se nisem mogla najesti bureka in pit. V burekdžinicah so me po dveh dneh bivanja že poznali, samo vprašali so me katero kilo bom tokrat kupila,ker ja, prav ste prebrali, burek in pito vedno kupim najmanj kilo, zraven pol litra jogurta in zmažem tudi vse sama. Pa to večkrat na dan, ne samo enkrat. Takisto dvanajstko v Sarajevu. Imajo pa v Gradačcu tako dober burek, da pite sploh niso prišle v poštev in ko so me zagledali tretji dan kako vstopam, so mi že pripravili vrečko s kilo bureka in jogurtom, Gašoljub pa se je tudi tretji dan čudil, kam jaz to dajem, po tem, ko sem pojedla že nekaj krožnikov čorb, čevape in kakše sudžukice.

Skratka v pito odpadnico sem namazala na maslu prepraženo čebulo, ki sem ji dodala na košče narezan korenček, papriko (le to izpustite, če se boste lotili tega podviga, ker je bila preizrazita), repo (surovo, ne kislo) in blitvo. Nato sem posula s prepraženim mletim mesom in čez natrosila še malo kislega zelja. Vse skupaj sem zavila, namazala z maslom in pekla 40 minut na 160 stopinjah. Na koncu sem polila z vrelim mlekom in pustila v pečici toliko časa, da je mleko izhlapelo.

Naj vam še povem, da sem vlečeno testo pripravila iz  bio pšenične črne moke tipa 1100, ki najbolj spominja na moko, ki smo jo mleli tam gori nad Sevnico in je jako fina.

Kot rečeno, pita je bila zuper dobra, samo paprike ne dodajajte, vsaj jaz je ne bom več.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

