Reciklirani njoki in gospodarnost …

Moja malenkost je, kar se hrane tiče, zelo skrbna v smislu, da res redkokdaj kaj vržem proč. Tako večkrat kaj recikliram ali pa pripravim iz sestavin, ki so se po par dnevih nabrale v hladilniku kot ostanki prejšnjih obedov. In tako so nastali tile njočki.

In ta skrbnost me spomni na bivanje tam gor, na hribu, kamor se nas je vseh 12 napotilo z zavedanjem, da bomo živeli brez vode, brez elektrike, brez luksuznih dobrin kot so sladkor, alkohol, ipd. In če gre moja malenkost zavedno v nekaj oz. nekam, ji potem ni težko, ker enostavno v naprej vem kaj bom imela na razpolago in kaj ne. Ampak glej ga hudiča, vsi pa le niso takšni oziroma drži pravilo “ne sodi človeka po sebi”. Čredi vržeš par cekinov, pa si že zaželijo ravno tistega česar ni – sladkor, alkohol, olje, pa morebiti še kakšen šampon in balzam za lase. Noro, če mene vprašate. Če par tednov ne moreš zdržati brez tega, potem ne hodi tja. Še sploh noro, ko potem kupijo 2 litra olja in liter porabijo v enem dnevu za palačinke ali kakšno drugo monado, ki zahteva dosti olja.

Ampak pustimo to. Moji reciklirani njočki so se pripravili iz kuhane zelenjave, ki je ostala v goveji juhi, po tem, ko sem jo zbistrila. Zelenjavo sem namreč spasirala, vrgla v ponev, v kateri sem raztopila žlico masla, dodala pol lončka kisle smetane ter na maslu popražene trakce pancete. Medtem sem še skuhala njoke, ki sem jih nato vmešala v omako ter posula s parmezanom in peperončinom.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično. Bookmark the permalink.

One Response to Reciklirani njoki in gospodarnost …

Leave a Reply

