Ajm bak in pire redkve …

… sicer danes na kratko, ampak vseeno. Ja, menda je konec, upam, da je, če še ni, da bo kmalu. Sicer pa, kar sem skuhala tudi jem. A ne? Spodobi se in pravično je. Res se spodobi in je pravično … Dovolj.

Ampak, kljub vsemu, Vale se je tam gori nad Sevnico tudi dosti naučila. Ne samo sekanja drv (moji malnekosti najbolj sproščujoča in meditacijska dejavnost), kidanja gnoja, molže krav, striženja ovac, zabijanja cvekov, čiščenja človeških iztrebkov in podobnih opravil, temveč tudi pridelave sira, masla in kajmaka, mletja moke, majhnih skrivnostih kmečkih krušnih peči in oldskul šporgetov na drva ter še mnogo drugega. In vse to upam, da bom v bližnji prihodnosti, začinjeno z zgodbami, ki jih na TV niste in jih tudi nikoli ne boste videli, objavila oziroma delila s tistimi, ki jih tale blog še morda kaj zanima.

Danes pa za uvod po dolgem premoru samo modificirana pastirska pita, ki sem jo naredila po že objavljenem receptu TUKAJ >>, vendar sem namesto pire krompirja uporabila pire črne redkve. Aha, prav ste prebrali. Po vrhu sem nadevala pire iz črne redkve. Zadnje čase imam namreč veliko nagnjenje do gomoljev. Veste v tisti Pratiki, ki sem jo vsega skupaj na kmetiji preglodala (tam cca 150 strani ima) po dolgem in počez 3x in nič manj ter nič večkrat, je bilo dosti zanimivega. Verjamem, da dosti od tega tisti, ki imate svoje vrtičke ali živino, poznate, ampak moja malenkost ni nikoli vrtičkala, kamoli, da bi imela v posesti vrt ali živino, zato mi je bilo vse novo, po vrhu vsega pa še jako, jako zanimivo. In tile gomolji so super zadeva, uporabna tudi drugače, kot smo ponavadi vajeni. In takle pire iz črne redkve, ki jo pač čisto običajno olupite, narežete na rezine, skuhate v slanem kropu, ga odlijete, dodate lonček kisle smetane ter napravite pire, je jako, jako fin. Če ne verjamet, poskusite.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično. Bookmark the permalink.

4 Responses to Ajm bak in pire redkve …

  1. napo says:

    welkom bek! je bil že cajt!

  2. trmoglavka says:

    Ja, pa je res bil. Gremo novim receptom naproti🙂

  3. widrawanda says:

    Po prvem branju tegale zapisa se je v moji glavi premetavalo en kup vprašanj (v stilu: Sevnica??? A ni Vale s Koroške?), pa še zgodaj zjutraj je bilo in mi res ni bilo čisto nič jasno. Potem so se pa obzorja malo razjasnila in sem predvsem ugotovila, da vedno znova presenečaš;)

    Po nekem čudnem naključju sem pa ravno včeraj brkljala tod okoli, ker sem pogrešala kak nov zapis, tako da veselo izrekam dobrodošlico novim coprnijam. Kuhat!

  4. mojcej says:

    No, končno!!!

Leave a Reply

