Ajdovčki …

… bi lahko rekli spodnjemu na sliki, kar sem oni dan pripravila.

Bilo pa je tako, da sem si zaželela nekaj iz vlečenega testa in sem sprva ciljala na bleke. Med vlečenjem testa sem si zaželela ajde in presrečna ugotovila, da se v shrambi nahaja še nekaj količine domače koroške ajdove moke. Le-to sem vmešala v kislo smetano, ki sem jo osolila in ji všprudlala še eno domače koroško jajce. S tem sem napolnila na pravokotnike narezano in razvlečeno vlečeno testo in ga zavila v t.i. ajdovčke. Skuhala sem jih v slanem kropu (čas kuhanja cca 10 min), medtem pa segrela pečico. Na dno keramične posode, ki sem ga namazala z maslom, sem nasula drobno naseckano panceto, nanjo sem položila ajdovčke, jih polila z nadevom, ki mi je ostal ter potresla s sirom z orehi. V pečici sem jih (na 200°C) kurila 15 minut.

Ključna podrobnost se je sicer zmrdoval nad orehi, ampak pojedel je pa, tako kot jaz, vse.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično and tagged . Bookmark the permalink.

One Response to Ajdovčki …

  1. Pingback: o štrukljih « M&M

Leave a Reply

