Halo Bing!

Kako brat?

Rečem včasih mojim mladičem v lokalu in me malo čudno gledajo. Še bolj čudno me gledajo, ko omenim Alan Forda, ker po večini nimajo pojma o kakšnem Alanu gre govora. Sem pa prepričana, da večina bralcev bloga ve, o čem pišemin o katerem Alanu gre govora.

Če obrnem blog leto dni nazaj in še malo, lahko hvalisavo zapišem, da sem ponosna nase, ker sem opravila do sedaj največji izpit  v mojem življenju in s pomočjo lastne trme in Ključne podrobnosti prebrodila vse zgode in nezgode. Z vso gotovostjo lahko trdim, da je gostinstvo dejavnost, ki se je lahko uspešno lotite samo, če jo imate resnično radi in v tem delu resnično uživate in še z večjo gotovostjo vam lahko trdim, da imam sama ta poklic izjemno rada in v njem izjemno uživam. Ne, ne bi šla več nazaj na univerzo, niti v podjetje. Za šankom in v kuhinji mi je lepo, kot mi je lepo z vsemi osmimi mladiči, ki sem jih s pomočjo podšefle vzgojila v letu dni in jih še vzgajamo v natakarje in natakarice, ki znajo ustreči še najbolj čudnim gostom. Ključna podrobnost mi, ko izjavim, da sem ponosna na naše mladiče in jih imam rada, reče, da zvenim kot 70 let stara mama in če me danes vprašate: “Halo Vale? Kako Glacial?” vam lahko odgovorim: “Ga še pilimo, ampak je vredu in v redu.”

In zato, ker vem, da je gostinstvo hudo zajebana zadeva, ki se je sicer pri nas loti vsak, ki ima odvečen denar, ker misli, da bo na hiter način obogatel z nič dela (pojma nimam od kje jim ta ideja), cenim tiste male zvezdice, ki se vsega skupaj lotijo zato, ker imajo to radi ter rinejo počasi iz meseca v mesec ter upajo, da bodo pririli na površje ter tam ostali. In ena takih zvezdic je Alan Ford v Kopru, na katerem pluje Jasmin s svojo familijo, ki se vsak dan trudi, da vam na krožnik pričara tisto, kar bi drugače pripravili sebi doma.

Med dnevnimi malicami in kosili boste našli pester izbor mesovja, med katerim kraljujejo čevapčiči v testu, kot tudi pester izbor solat, ki jih postrežejo v pečenem testu, ki ga uporabljajo za malo drugačne pizze. Zakaj drugačne? Ker so namesto okrogle, pravokotne.

In če vam je med čakanjem dolgčas, lahko preberete kakšen Alan Fordov strip naložen na šanku in srknete vrček dobrega piva.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično and tagged . Bookmark the permalink.

One Response to Halo Bing!

  1. Biba says:

    “pester izbor solat, ki jih postrežejo v pečenem testu”
    Najprej sem mislila, da je bil tule na delu škratek, ampak sem včeraj ugotovila, da temu ni tako. Pojedla solato, skledico iz testa in skorajda še krožnik😉.

Leave a Reply

