Abnormalno drugič …

Leto je naokoli, Jožefovo tudi, s tem pa zbor žlahte za abnormalno obloženim omizjem, z abnormalnimi debatami  in vsem abnormalnim, kar spada zraven. Ena od takih abnormalnih stvari je, da mora moja malenkost, ki pripravlja obloženo omizje, vstati že ob šestih zjutraj, da vse pripravi, saj se abnormalna žlahta pojavi na vratih ob 10.00. Nato najprej zvrne šilce ali dve, zapoje pesem ali dve slavljencu, se vsede in neučakano čaka na prvi krožnik, v katerem je ponavadi juha. Le-to sem letos pripravila iz kurjih kosti, ki so mi ostale od auslezanja in dosti zelenjave, med katerimi je prevladovalo zelje. Ko je bila kuhana, sem kosti pobrala ven, vse skupaj zmiksala s paličnim mešalnikom ter vkuhala farfaline (to so taki čisto mičkeni testeninski metuljčki). To je bil povod za prvo debato: “Kaj pri hudiču plava v župi?” Na koncu so družno ugotovili: “Nekaj dorega.”

Sledilo je zopet družno nazdravljanje, nato pa so se jim, ob prihodu naslednjih krožnikov, zasvetile oči, saj se je na njih bohotil mežrli, ki ga je pripravila Mama Zinka. Kaj to je, kako se pripravi in zakaj ga pripravlja Mama Zinka (letos ga je bilo zajetnih 30 kilogramov), si lahko preberete tukaj >>

In ker Korošci dosti jemo, mežrli in “mrzel krompir” le nista bila dovolj, zato je moja malenkost poleg spekla bombice oziroma hlebčke. Preprosto sem zamesila kilo pšenične moke, vodo, kvas, sol, nemesto oljčnega olja pa sem tokrat dodala toplo mleko, v katerega sem stopila kajmak. Zmes sem pripravila že prejšnji dan ter pustila vse skupaj v špajzu na hladnem, da čez noč vzhaja. Zjutraj sem oblikovala kroglice, jih pustila, da še malo vzhajajo,premazala z vodo in  spekla.

Le-te so nato hrustali poleg pohančkov (paniranih piščančjih koškov, ki ne smejo biti večji od enega ugriza).

Kot pika na i je seveda sledila torta in ker lahko z gotovostjo trdim, da sem postala mini ekspert za določen segment tort, sem se seveda vehementno lotila skutine. Prvotno sem imela v planu vanilijevo z jagodami, ki je moj mali hit, pa sem pozabila doma recept, na pamet ga ne znam, Ključna podrobnost ga tisti trenutek, ko sem ga potrebovala ni našel in sem se lotila skutine z jagodami. Že pri pripravi mi je bila sumljiva in ko sem jo dajala v hladilnik, sva se zelo grdo gledali, ker sem imela občutek, da se ne bo strdila in se tudi ni. Ampak, ker imam s takimi hinavkami izkušnje (enkrat se mi je že razlila cela po delovnem pultu v Glacialu, ko sem jo hotela vzeti iz oboda), sem jo tokrat pustila ujeto v obod. Skratka, ni se strdila, bila je cela pocasta, ampak baje vseeno dobra (to je izjavil Ata Jože, ker me je hotel potolažit ter celo pojedel en kos). Ampak sreča v nesreči je bila ta, da je Teta Lenka prinesla tiramisu, pri katerem je nato Teta Štefka razmišljala ali bi ga jedla: “Ker če je v tem “rimasuju” smetana ali skuta, bo kar kozlala.” Teta Joža pa schwardzwaldsko torto, ki je Teta Štefka ni jedla: “Ooo kejko smetane je tu gr, kak poc, bljak.”

Vsa abnormalna simpatičnost je trajala tam do druge ure popoldan, ko se je prvi del žlahte poslovil in prišel drugi del, ki je obsegal dva res nora bratranca in še enega bolj norega strica (eden je brez zob, ker se je v mladosti tepel; drugi ima umetno oko, ker se je v mladosti tepel; tretji se je v mladosti tepel in ostal cel). Zmazali so vse, razen skutinega poca, ki je bil na mizi samo zato, da smo se lahko še bolj smejali. Na koncu je prihlačala še Teta Lenka, spili smo še par kozarčkov rujnega in par šilcev konjaka in abnormalni dan je bil končan. Ponovitev sledi oktobra, ko ima Mama Zinka god in rojstni dan, veliki abnormalni finale pa čez leto dni, ko Ata Jože in Mama Zinka slavita 50 let skupnega zakona.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično, ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

2 Responses to Abnormalno drugič …

  1. napo says:

    a peli pa niste? a ni bla glih zdej prireditev koroška poje? … korošci so res abnormalni, v najžlahtnejšem pomenu te besede …

  2. Vale says:

    @Napo – ccc, a nisi vsega prebral “Nato najprej zvrne šilce ali dve, zapoje pesem ali dve slavljencu …” piše že v prvem odstavku!

Leave a Reply

