Postna šema …

… sovražim post. Zakaj? Pokukajte SEM in vam bo hitro jasno. Nasploh mi niso všeč stvari, ki jih nekdo zapove, zato mi tisti, ki me poznajo, pravijo, da sem zelo trmasto bitje, Ključna podrobnost zna povedati, da sem zelo zajebana baba, tisti, ki pa me malo manj ali pa sploh ne poznajo, znajo povedati, da sem zoprna, važna in tečna. Tako, da to le ni lastnost, s katero bi se človek lahko na veliko hvalil, ampak kakor včasih to moti in s tem tudi grem v škodo sama sebi, včasih pride tudi prav. In tako že pet let trmarim pri isti kilaži. Pred petimi leti sem namreč načrtno izgubila zajeten kup kilogramov, jih odvrgla skupaj z oblačili, ki bi mi bila sedaj občutno prevelika, zamenjala prehranjevalne navade in tako uspešno kljubujem vsem poskusom dodajanja novih kilogramov. Ampak, ker izjemno rada jem in ker izjemno dosti pojem, sem si jedilnik priredila tako, da ne stradam, vsake toliko pa udarim kakšno čiščo. Ampak ne zato, ker bi se kilogrami začeli nabirati, temveč zato, ker zaužijem toliko svinjarije (beri dobesedno, saj sem na svinjsko meso mahnjena od kar sem se rodila), da je potreben potem vsake toliko en mini post. Alarm zanj so jutranji zatečeni prsto na rokah in nogah.

No in ena mojih čišč sovpada ravno s postom, ki se začenja danes. Sicer sem včeraj bleknila, da se je bom držala 40 dni, ampak v to niti sama ne verjamem in tudi potrebe ni za to, vsekakor pa ne izključujem možnosti, da to uresničim. Skratka nekaj časa se bom prehranjevala brez mesa, vendar ne po vegetarijanskih načelih, ker goveja župa ostaja na jedilniku.

In da ne dolgovezim preveč. Včerajšnji post sem pričela z domačim zelenim pirejem. Sicer je bilo prvotno mišljeno, da pripravim pire in špinačo, ker pa je bilo špinače z domačega vrta sodelavke malo, sem le-to zmešala skupaj s pirejm. Oziroma, če povem bolj natančno … krompir narezan na rezine skuhajte v slanem kropu. Liste mlade špinače popražite na žlici masla, toliko, da ovenejo in spustijo malo vode. Osolite in kuhajte, dokler voda ne povre. Dodajte ščepec muškatnega oreščka, strok narezanega česna in dodajte kuhanemu in odcejenemu krompirju. Zraven vržite še pol lončka kisle smetane, nato pa vse skupaj lepo spasirajte. Poleg si privoščite jajček na oko ali dva.

In, da ne bo kdo porekel, da sem totalno zajebana. Dragemu sem zraven pripravila svinjske zrezke z zelišči, vse skupaj zapakirala v lično škatlico in mu odnesla v službo.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

