Zeleno, …

… ki te ljubim zeleno je zapisal Federico Garcia Lorca:

Verde que te quiero verde.
Verde viento. Verdes ramas.

… jaz pa sem skuhala brokolijevo kremno juho.

Brokoli sem kuhala v slanem kropu 15 minut, nato sem odlila vodo oziroma je pustila za prst, ter vse skupaj s paličnim mešalnikom spasirala. Dodala sem lovorov list, mleto rdečo papriko, majaron in timijan ter kuhala cca pol ure. Medtem sem v pečici na oljčnem olju popekla ržen kruh, narezan na kocke. Ko je juha po pol urnem vretju dobila začimbni okus, sem vanjo strla še strok česna in zašprudlala (beri vmešala) jajčni beljak ter dodala par kapljic oljčnega olja. Poservirala s kruhovimi kockami in kislo smetano.

Vmes sem v pečici spekla quiche lorraine, podrobnosti pa v sredo zvečer na bajti.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

