Šampi(n)joni …

… včeraj je Cimos nažgal Gorenje in to konkretno, zato smo zopet živalsko tulili (ja, tudi to občasno počnemo): “Šampinjoni, šampinjoni, šampinjoni rumeni.” Sicer čisto brezvezno tuljenje, ki pa krepi telo in duha, pa ne me vprašat zakaj. Paše pač, tako kot nekaterim paše, da pojedo celo tablico čokolade. Njih jaz ne razumem, oni pa mene ne. Nekaj takega.

Skratka, ker je Cimos šampijon nažgal Gorenje in to konkretno, smo pri nas pripravili polnjene šampinjone in jih nažgali v ponvi in to konkretno.

Šampinjonom sem odrezala noge in jim izdolbla telo. Noge sem nasekljala, jim dodala mlad nariban ovčji sir, naseckan peteršilj, malo kisle smetane in malo popra z začimbami. Vse skupaj sem nadevala v njihovo votlo telo, jih posadila v zagreto ponev namazano z maslom in nažgala, dokler se niso zjokali in fajn popekli. Bilo je osem nula za nas, saj smo pojedli vse, poleg pa namakali popečen kruh v omako, ki so jo spustili.

Takšne šampinjone lahko nažgete tudi v pečici, jaz pa ne vem kaj bom pripravila naslednjič, če/ko bo nažgan Cimos. Bomo videli.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično and tagged . Bookmark the permalink.

2 Responses to Šampi(n)joni …

  1. vanja says:

    Zelo dobro, občasno tudi na našem jedilniku.

  2. Vale says:

    Šampijoni ali šampinjoni?😉

Leave a Reply

