Paprikaš …

Priznam, nikoli ga še nisem delala, ampak kot že omenjeno v prejšnjem postu, od Mame Zinke sem pritovorila domačo kuro. To je zame kot majhen zaklad, imeti domačo meso pri hiši, zato sem tuhtala kaj naj s tisto kuro, katere del (prsi) sem dobila in se odločila, da pripravim kurji paprikaš. Predvsem zato, ker je bilo v hladilniku, ko sem ga odprla, polno zelene in rdeče paprike.

paprikas

Ampak glej ga zlomka, ko sem brskala po netu za kurjim/piščančjim paprikašem, sem ugotovila, da osnovni recepti sploh ne vsebujejo sveže paprike, ampak samo sladko rdečo mleto. A meni se je vedno dozdevalo, da mora biti v paprikašu ogromno sveže paprike, kot na primer čebule v golažu.

Nič, pa sem naredila po svoje in bilo je s kruhom in jezikom pomazano. Takole sem storila:Tri zelene in tri rdeče paprike sem v sekljalniku fino sesekljala. Na roke sem naseckala še tri velike bele čebule, ki sem jih v loncu na olju prepražila do lepe karamelne barve. Nato sem dodala na koščke narezana kurja prsa, osolila, dodala še veliko žlico sladke rdeče mlete paprike, žlico paradižnikove mezge, malo sveže, na koščke narezane kolerabe, tisto fino nasekljano svežo papriko ter na koščke narezan korenček ter pražila vse skupaj cca 20 do 30 minut, vse skupaj solila, zalila z vodo, toliko, da sem prekrila vse sestavine ter na majhnem ognju brbotala uro in pol. Ker je bila ura že enajsta zvečer, sem vse skupaj pustila na štedilniku in naslednji dan je Ključna podrobnost vse skupaj brbotal še pol ure.

Začinila sva še z domačo kislo smetano ter pomazala s svežim belim kruhom. Krožnika in lonec.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično and tagged . Bookmark the permalink.

One Response to Paprikaš …

  1. vanja says:

    Pri nas doma smo to od nekdaj delali s frišno papriko (in seveda obenem tudi mleto), tako da sem očitno živela v veliki zmoti.🙂 No, jaz bom še naprej delala takega, se strinjam s tabo, da je to edini zveličavni in sploh NAJ paprikaš!🙂

Leave a Reply

