Ljubiteljska gostinska obrtnica …

… sem končala Srednjo ekonomsko šolo, nato diplomirala na Ekonomsko-poslovni fakulteti ter tam končala še magisterij. Delala 12 let v gospodarstvu, kot tudi v javnem sektorju, dobila možnost, da dokončam doktorat in predavam bodočim diplomantom …

… ne, to ni CV, to je samo začetek moje kariere, ki sem jo prekinila lani tak čas in se odločila, da poskusim početi tisto, kar me že od nekdaj veseli. Tako sem se prekvalificirala v natakarico, barmanko, sladoledarko in pred kratkim še v slaščičarko. Na čisto obrtniški način, z malo teorije in veliko prakse. Priznam, tisto malo teorije mi zelo manjka in upam, da kmalu nadoknadim. Nisem profesionalka, temveč zgolj lubiteljska gostinska obrtnica. Vseeno pa delam sladoled in torte z ljubeznijo, jim skušam vdihniti malo svojih idej in upam, da bodo širši množici všeč. Včasih mi odlično uspe, drugič malo manj.

Krostata by Vale

Krostata by Vale

Prvih pet mesecev sem se spraševala: “Vale, kaj ti je bilo tega treba?” ter bila včasih na robu živčnega zloma. Danes lahko z veseljem priznam, da sem pričela uživati. Rada sem za točilnim pultom. Z veseljem tolčem dopoldanske kave in kapučine, z veseljem zmešam cocktaile. V kuhinji veselo vrtim metlico za stepanje, pripravljam Glaci doge in se še vedno zgražam zakaj vsi naročajo samo toast šunka-sir, jih pa vseeno pozorno pripravljam in še bolj pozorno pečem. Z veseljem gledam naše mladiče, tako tiste, ki vztrajajo pri nas in z nami od začetka in so verjeli v to kar smo si zastavili, kot tiste, ki so prišli kasneje in jim stvari ni bilo treba povedati trikrat.

In kot sem si na začetku močno želela, da nihče od prijateljev ali znancev, ne bi vstopil v naš lokal, vas zdaj z veseljem povabim. Pridite, vas bomo pocartljali.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo and tagged . Bookmark the permalink.

7 Responses to Ljubiteljska gostinska obrtnica …

  1. pf says:

    Iiii, čudovito se bere, slastno izgleda, divje obljublja. Čestitam!
    Ko me zanese na tisti konec, blogerka obljubim obisk.😉

  2. Pika says:

    O kera uživancija. Čestitke, da si vztrajala!!!!! QL QL QL, lep zgled!

  3. Pleksimanija says:

    To je lepo slišati – da uživaš in da se je vztrajanje obrestovalo. Krostata na sliki izgleda zelo profesionalno narejena.🙂

  4. Alain says:

    Go Vale Go !

  5. SkySam69 says:

    Vale, globok poklon!!!

  6. Vale says:

    @SkySam69 … ooo si še med bralci🙂 To povej mojemu fotru, ki je totalno zgrožen in nekako ne more dojet, da sem to naredila🙂
    @Alain grem, grem, samo upam, da ne vragu v rit🙂
    @Pleksimanija, ah je še potrebno nekaj prakse, je pa dobra🙂
    @Pika, hvala.
    @PF vabljena🙂

  7. mojcej says:

    toliko časa se že odpravljam k vam, kot bi živela na drugi celini! Sramota!
    Ma, pridem, pridem!

Leave a Reply

