راس الحانوت …

Oziroma Ras el hanout, mešanica začimb, ki sem jo dobila od prijateljev, ki so vandrali po Maroku. In ker sama nisem nikoli vandrala po Maroku, sem jih najprej vprašala, kje se to uporablja, na kar sem dobila odgovor, da povsod. Seveda jo je bilo treba takoj preizkusit in ker sem imela v hladilniku lep kos svinjske pečenke oziroma kos svinjskega vrata, sem storila naslednje:

Pečenka

Pečenko sem  premazala s svinjsko mastjo (domačo kakopak). Nato sem jo lepo prešpikala s česnom in posušenim paradižnikom, na koncu pa osolila ter posula z omenjeno začimbno mešanico. Vse skupaj je stalo pokrito v hladilniku do naslednjega dne.

Naslednji dansem narezala manjšo glavo zelja, jo vrgla v pekač obložen s peki papirjem, nanj posadila pečenko, prekrila z alu folijo in postavila v pečico ogreto na 180°C za 45 minut. Po 45 minutah sem odstranila folijo, zalila z deciliter juhe in postavila nazaj v pečico za 20 minut. Vmes sem skuhala krompir, narezan na rezine, ki sem ga po 20 minutah, ko sem pečenko še obrnila, dodala v pekač. Še 20 minut peke in pečenka s prilogo je bila končana.

Pečenka

Komentarjev s strani Ključne podrobnosti v obliki: “Nekaj je bilo not, kar me je motilo,” ni bilo nobenega, razen praznega krožnika.

Torej, če boste vandrali tam doli po Maroku vas prosim  še za kakšen paketek “top of the shop”.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično and tagged , . Bookmark the permalink.

3 Responses to راس الحانوت …

  1. vanja says:

    Nataša gre prav kmalu v Maroko, lahko ji naročim, če hočeš!

  2. Jazsz says:

    Prazen kroznik ni komentar, ampak je statement.

  3. Vale says:

    @Vanja to bi pa bilo zelo fino.

Leave a Reply

