Curry-eva kura …

… včasih se mi mudi, pa ne toliko, da ne bi še nekaj v lonec nametala.

Saj sem vam že povedala, da je kuhanje moja največja sprostitev in hkrati že mala obsesija. Če ne kuham več kot tri dni skupaj, postanem že kar malo tečna. No, razen, če nisem na potovanju in se bašem z lokalnimi dobrotami. Takrat kuhanja prav nič ne pogrešam.

curry

… oni dan se mi je skratka mudilo na Koroško in ker je moral biti Ključna podrobnost sit in jaz cela, sem v lonec nametala par kosov osoljenih in v oljčno olje namočenih piščančjih kosov, narezano – svežo kumaro, sveža paradižnika, svežo papriko, sveže korenčke in svežo čebulo. Vse skupaj sem lepo podušila, malo zapekla, dodala žličko rdeče mlete paprike, ščepec mletega kardamoma in dve žlički curry-a. Še malo pomešala in zapekla, zalila z jušno osnovo – toliko, da sem pokrila meso ter pustila brbotati 45 minut. Na koncu sem dodala še žličko kisle smetane in curry-eva kura je bila gotova.

Baje je bilo dobro. Sama sem se namreč na Koroškem mazala z odojkom.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično and tagged . Bookmark the permalink.

2 Responses to Curry-eva kura …

  1. Baja says:

    Kakšen okus pa ima kumara? Si bolj predstavljam, da dodaš bučko.🙂

  2. Vale says:

    @Baja poskusi, pa boš videla.

Leave a Reply

