Zabelen fižou …

… Ata Jože ima doma za svoje in potrebe Mame Zinke ogromen vrt, na katerem vse uspeva in kadar moja malenkost pride domov, si na tem vrtu nabere čim več za zalogo na Primorskem. Ena od “stvari”, ki se najdejo na vrtu in na katero je Ata Jože še prav posebno ponosen je fižol. Prav tako je na fižol ponosna moja malenkost, sploh, ko dozori in ga izluščimo. Takrat dobimo bobike, ki me spomnejo na moje zgodnje otroštvo, ko sem se vedno, ko je bil na mizi fižol jokala: “Bueeee jaz hočem bobike, samo bobike.” In tako me sedaj Ata Jože vedno, verjetno zaradi straha pred ponovnim jokom,  predčasno obvesti: “Pridi domov, ker imamo že bobike.” Ampak moja malenkost je sedaj sila zadovoljna tudi s stročjim fižolom, ki ga najraje konzumiram po starem koroškem receptu.

Zabelen fižou

Zabeljenega s kislo smetano in ocvirki. A je potrebno še kaj dodati? Skuhate fižol. V ponvi segrejete dve žlici ocvirkov, ki jim dodate kislo smetano. Ko se smetana lepo raztopi in zavre, vse skupaj prelijete čez fižol. Kakopak lahko takisto naredite z bobikami.

Bobike

p.s. Zelena skledica, v kateri je pripravljen zabeljen fižol, je stara okoli 25 let +, namenjena vedno zabeljenemu fižolu in kakšni solati.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično and tagged . Bookmark the permalink.

One Response to Zabelen fižou …

  1. Mojca says:

    Mmmm, zabeljen fižol… Tudi na Štajerskem ga poznamo, Prekmurci pa dodajo še čebulo. Tako simpl, pa tako dobro.

Leave a Reply

