Bleki …

… in to pirini in to zato, ker sem po tem, ko sem se Ključni podrobnosti hvalila, kako znam postreči zajtrk z dvema krožnikoma na eni roki (ki sta seveda v tistem trenutku treščila na tla in se razbila, zajtrk pa razmazal), razbila še stekleno skodelo polno bele moke. Ampak je bilo že prav tako, ker sem se nato spomnila, da imam domačo pirino polnozrnato moko iz moje ljube Koroške in tako pripravila bleke iz pirine moke.

Bleki

Blekoslave pripravite čisto ajnfoh in sicer tako, da zagnetete v testo (količina je za 3 osebe) 250 g pirine polnozrnate moke, 2 jajci, ščepec soli in 2,5 dcl mleka. Testo potem pustite počivati pol ure. Nato imate dve možnosti:

  1. Testo razvaljate in ga narežete na kvadratke.
  2. Testo z rokami raztegujete in trgate.

Jaz uporabljam varianto 2, ker imam rada malo debelejše bleke, nepravilnih oblik. Skratka, bleke nato kuhate v slanem kropu 10 minut, jih odcedite in zabelite. Sama sem pripravila zabelo iz mlade čebule, ki sem jo prepražila na zeliščnem maslu skupaj z malo rožmarina, dodala še žličko ocvirkov, pol lončka kisle smetane in veliko pest naribanega parmezana. Izdatno.

Bleki so bleki in tudi fotka je malo blekasta, ampak mmmmm so dobri.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično and tagged . Bookmark the permalink.

5 Responses to Bleki …

  1. Alain says:

    Prvič slišim. A to so Kowoški mlinci?

  2. Vale says:

    @Alain niso mlinci, če je pa testo enako kot za testenine. Bleke dobiš v vseh domačih ošatarijah na Primorskem :-))) Kakšen Primorec pa si?

  3. Alain says:

    Mai šentito!🙂

  4. Alain says:

    Ej Vale… prav vse poboldane jedi sem pregledal in res edina neznanka so bleki🙂 Skratka, vedno je še kaj neodkritega. Tnx!

Leave a Reply

