Zelenjava z vrta …

… neprecenljivo, če imaš vrt, ker se doma pridelana zelenjava pač ne more kosati s tisto iz trgovine. Tako ponavadi iz Koroške vedno tovorim svežo zelenjavo, ki jo pridelata Ata Jože in Mama Zinka, tokrat pa mi jo je prinesla sodelavka.

V vrečki so se bohotili grah, mlada čebula, cukete s še svežimi cvetovi in solata.

grahec

Grah sem oluščila, čebulo lepo očedila in naseckala, prav tako papriko, ki je še bila v hladilniku, naribala korenčeke ter na kocke narezala večji krompir. Vse skupaj sem potem malo popražila na večji žlici zeliščnega masla, osolila, dodala lovorov list, timijan in baziliko, pest rjave leče, zalila z vodo in kuhala slabe pol urce. Nato sem v ponvi prepražila še večjo žlico moke, ki sem ji dodala manjšo žličko mlete rdeče paprike. Tam do srednje rjave barve. To prežganje sem zalila z vodo in s tem dodala juhi malo okusa in gostote. Čisto na koncu sem dodala še dva stroka stisnjenega česna, za piko na i pa servirala z žlico kisle smetane.

Pomazano s kruhom!

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

