(Ne)zgode in nezgode – 4. del

… če mislite, da se spomnim tistih po-otvoritvenih dni? No ja, nekaj malega se spomnim. Vem, da sem 2x spala kar na tleh v pisarni, med škatlami polnimi raznovrstne robe. Vem, da sem si porezala še štiri prste. V svoji kuharski zgodovini se nisem tolikokrat porezala kot v prvih dneh obratovanja. Vem, da je bilo še vedno vse na kavah, kavah in še enkrat kavah in vem, da se je začel folk bunit, da imamo male kepice, čeprav nimamo kepic, ampak lopatke.

Se pa še kako dobro spomnim tam enega desetega dneva, ko je šlo vse narobe. Najprej je ena od natakaric razbila cel pladenj praznih kozarcev in flaš. Potem sem sama razbila dva pladnja praznih kozarcev in krožnikov in nato še en natakar liter merlota, ki se je lepo razlezel v skladišču. Ko sem videla eno od natakaric kako briše ta liter refoška, ki se razleza naokoli, z viledo, sem doživela manjši izpad (po domače – sem znorela). Tisti dan smo bili vsi živčni in nič ni šlo kot bi moralo. Na koncu sem odšla v kuhinjo, se vsedla na lojtro in zrla v neznano, nasproti mene pa je sedela prijateljica, ki je bila že 15 ur na sladoledu in zrla v drugo neznano. Ura je bila okoli 22.00. Zrli sva tako v neznano, menda potočili solzo, dve, tri, se vmes smejali … skratka totalna paranoja. Kar naenkrat pa … ASAKA, ŠPLJAS, BUM, TREŠČ …

Si predstavljate, da sedite, imate polno glavo, za katero ne veste kako bi jo izpraznili in pred vas kar naenkrat, brez kakršnegakoli razloga pade en kup posode in se razbije? No, to se je zgodilo nama, ko sva čepeli, jaz na lojtri, ona na kartonasti škatli. Pred nama se je raztreščil kup posode, ki je iz neznanega razloga priletel iz ene od polic. Nihče ni zaloputnil vrat, nihče ni šel mimo, posoda se je enostavno vsula s polic in končala kot črepinje pred nama. Eden od natakarjev je slišal ta ASAKA, ŠPLJAS, BUM, TREŠČ, odprl vrata, samo zmajal z glavo in jih v istem trenutku zaprl. Midve sva se samo spogledali in planili v huronski smeh. Par sto evrov črepinj pred nama … ni druge, ali se smeješ ali se jokaš, pomaga pa itak ne nič. In potem se je zgodilo še par takih čudnih zadev … lep dan odpremo zmrzovalnik, da denemo sladoled v vitrino, v zmrzovalniku pa ves sladoled stopljen teče iz ene police na drugo. Ampak glej ga hudiča, led na spodnji polici trd kot skala. To je bil dan, ko je bil na obisku Jager, ki je potem nekaj tolkel po zmrzovalniku in je le-ta spet delal (zmrzovalnik, ne Jager :-))). Potem je nekega dne eden od natakarjev po pomoti ugasnil hladilnik, namesto, da bi samo ugasnil luč hladilnika in vse torte so šle v kur***. Pa so šle v kura*** nek drug dan še druge torte, ker je nekdo hladilnik naštimal na napačno temperaturo in so se tako lepo posušile. Pa smo dobili iz bella Italia napačno robo za sladoled in bili cel teden brez par okusov in to prav tistih, ki so jih ljudje najbolj hoteli … pa se je moji pomočnici drugi teden službe vnel živec na nogi, potem pa je fasala še vnetje dlesni. Glavni natakar je dobil hud zobobol. Skratka, dogajalo je in to tako hudo, da sem pomislila, da je morda na delu kakšna črna magija …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično, ... škavace. Bookmark the permalink.

6 Responses to (Ne)zgode in nezgode – 4. del

  1. vanja says:

    Ti pa tole je kot v kakšnem horror filmu! Daj napiši knjigo, bodo vsi drli v vaš lokal, bo gostov da ne boste imeli kam z njimi!🙂

  2. vale says:

    @Vanja, saj gostov je … razmišljam, da bi na tablo na terasi napisala: “Se opravičujem za čakanje, ampak je recesija in ne najdemo delavcev!”

  3. Alain says:

    Joj to pa so prigode.
    Se pridružujem Vanji… knjigo bo treba napisat… v stilu Bourdaina… recimo “Bar – Strogo zaupno”.

  4. maša says:

    med branjem posta (s prvimi tremi deli nezgod v spominu) sem prav pomislila na zakletost al neki, ker to je pa res groza, no. upam, da se vam umiri oz. da se je že. ko pridem, bom vesela kateregakoli sladoleda, ki bo na razpolago🙂

  5. mojcej says:

    Jaz bom pa rajši kafe, LOL!😉

  6. Vale says:

    Menda se stvari stabi … eeee, ne upam napisat, da ne bo spet kaj narobe.

Leave a Reply

