Kuharski odlog …

prestali smo prvi deset dni … ker se nam je koncept ob otvoritvi obrnil na glavo, ga počasi postavljamo nazaj na noge. Smo trmasti in nam bo ratalo.

Davek na vse skupaj: -6 kg v 10 dneh.
Ukrep: redilna kura, kar pomeni, da bo pa morda le objavljen v kratkem kakšen recept.

Par stvari še poštimam, pa bo kuhalnica spet v rokah. Do takrat pa lahko kaj primernega izbrskate iz arhiva.

BTW, še vedno iščem dobro izurjene natakarice in natakarje, ki znajo tudi v največjem navalu ohraniti mirno kri, obdržati stranke na pravi temperaturi in postreči na kakovosten način.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično. Bookmark the permalink.

4 Responses to Kuharski odlog …

  1. kameleonka says:

    Predlagam kurjo župo!🙂 Drži se!!

  2. mom Pika says:

    Komaj čakam prvo priliko za skok v KP🙂

  3. Vale says:

    @Onka, glede na to, da je ura deset do petih zjutraj in sem pokonci že 19 ur, sem si že zjutraj skuhala govejo juhco. Ko pridem čez cca 5 ur domov bo prav pasala🙂
    @Pika wellcome🙂

  4. snežana says:

    Mi smo pa bili in moram po pravici povedati da se nam ni zdelo nič posebno. Morda tak lokal ne sodi v tuš kamor že itak ljudje ne marajo hoditi, ker deluje ceneno, pa še pokvarjeno meso in staro zelenjavo pokvarjajo.Ma mi bolj paše špar ali pa čez mejo kaj. Predlagam da najdete drugo lokacijo. Lokal je na tem mestu brez duše. Se opravičevam če sem preveč direktna ma sem dobronamerno.

Leave a Reply

