KuSkUs HaBlIbAbLi…

… no, v bistvu je prosena kaša, ampak saj to je to.

Kuskus me spomni na Tunizijo, na Touhamija, na hablibabli in na vse človečke, ki so prihajali od tam k nam in nam vedno znova ponosno kuhali kuskus, nam pa vedno znova ni bil nič posebnega.

Očitno se mi je onidan malo stožilo po bivši službi in napravila sem prav takšen kuskus, kot so ga nam pripravljali človečki, ki so prihajali k nam, samo da sem piščanca zamenjala s tuno. Še hariso sem si postregla zraven, medtem ko se je Ključna podrobnost pri pogledu na moj krožnik (on je imel na svojem sočne goveje zrezke in krompir) malo zmrdnil. Pa je bilo prav dobro.

kuskus

kuskus

Gre pa takole:

1 dcl prosene kaše kuhajte cca pol ure v slanem kropu, medtem pa v drugem loncu skuhajte v vodi, ki ste jo osolili in ji dodali ščepec kurkume in lovorjev list na četrtine narezan krompir in korenček.  V tretjem loncu malo pokuhajte omako iz paradižnikov in ji dodajte tuno ter začinite z origanom.

Ko je vse skupaj skuhano, postrezite zloženo eno na drugem. Če pa boste za svojega dragega/drago zraven pekli še zrezke, lahko krompir in korenček, preden ju postrežete, popečete v ponvi, v kateri ste pripravljali zrezke.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

