Ko te skino?

… alora, nihče me ni skinu, pisali bomo o Cotechinu.

Cotechino je ena taka italijanska basa, ki izvira iz Modena, pripravljajo pa jo iz svinjine, maščobe in svinjske kože. Italijani jo na veliko konzumirajo v času veselega decembra in letos sem se opogumila ter jo stestirala tudi sama.

To baso prodajajo pakirano v alu folijo, zapakirano v karton, pripravi pa se tako, da se skupaj s folijo vrže v vrelo vodo in kuha 20 minut.

Cotechino

Zadeva se potem odpakira iz folije, nareže na rezine ter postreže s kuhano rjavo lečo in polento. Sama sem zadevo malo modificirala in sem baso, ko sem jo odvila iz folije narezala na rezine, nato pa še malo popekla v ponvi z obeh strani. Zraven sem skuhala rjavo lečo, ki sem jo pripravila tako, da sem najprej prepražila na drobno narezano šalotko, dodala pol žličke kurkume, pol žličke mlete rdeče paprike, žličko paradižnikove mezge, še malo prepražila, da so začimbe zadišale, dodala šalčko rjave leče, zalila z 2 dcl vode, osolila, dodala lovorov list in ščepec majarona ter kuhala na zmernem ognju 45 minut. Na koncu sem vmešala še žličko moke, raztopljene v vodi, toliko, da je bila leča lepo kremasta.
Namesto poletne sem skuhala krompir, ki se je h cotechini odlično podal.

Cotechina z rjavo lečo in krompirjem

Ključna podrobnost se je po prvem grižljaju base res grozljivo nakremžil, vzel iz hladilnika šunko, cotechino pa prepustil meni.
In da ne bo skinla še vas, bom zapisala takole. Cotechina je okusna, ampak zelo mastna zadeva, ki jo priporočam tistim, ki brez težav konzumirajo žolco, drobovino in podobne zadeve. Po strukturi je namreč podobna, zdrizasta, bi rekel Ključna podrobnost. Je pa odlična kombinacija s kuhano lečo. Če torej nimate predsodkov ter težave z mastnimi zadevami, pogumno nad njo. Kupite jo lahko v vsaki italijanski štacuni, saj imajo zložene podobno kot panetone.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično and tagged . Bookmark the permalink.

4 Responses to Ko te skino?

  1. Kitty says:

    Hehe, tudi v naši familiji sem jaz edina, ki to jem. V mlajšem delu. Starejši del je primorski, pa smo tega vajeni. Ampak ga striktno kuhamo. Nisem si ga pa definirala kot klobaso, je pregrobo mlet. Vedno se mi je zdel en tak hamburger, samo da je filan v kožo od svinjskih parkljev. In polnjen s kožo. V glavnem, z lečo in polento – ti vsaj da neki od večerje😛

  2. Vale says:

    @Kitty, pa obstaja kakšen, ki je res kakovosten ali je vseeno katerega nabavim?

  3. kittybg says:

    Hmmmm, naša mati vzame menda ene preskušene, ampak js se ne spomnim. Bom pobarala.

  4. Kitty says:

    Mati ne zna na pamet znamke, pravi, da ko vidi, se spomni, je “ena znana”. Vedi ti…🙂

Leave a Reply

