Einfoh zeljna solata …

Že mesec dni sem na bolniški in imam tako obilo časa za meni ljube stvari – kuhanje, štrikanje, pisanje, ipd.

Kadar štrikam (ja, ja, saj vem, da je pravilno pletem) imam ponavadi zraven prižgano televizijo. Tako sem oni dan štrikala kapo za Onko in poslušala travel channel kjer je ena teta pripravljala zeljno solato. Ker se imela v hladilniku ravno glavo zelja, sem jo preskusila še sama in povem vam, da je res odlična, predvsem pa tako zelo enostavna.

Zeljna solata

Gre pa takole:

Zeljno glavo očistite ter narežite na trakce. Osolite, začinite z oljčnim oljem ter sokom ene limone, dobro premešajte in pustite v hladilniku pol ure.

To je to. Sama limone na solatah ne maram preveč, na zelju pa mi je zelo všeč. Zraven sem ponudila še na rezine nerano zeleno in sir.

p.s. famozni oranžno rumeni krožniki, ki sem jih dobila ob selitvi v votlino in v treh letih nisem razbila niti enega, so romali v klet. Nadomestili so jih minimalistični beli.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično and tagged , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Einfoh zeljna solata …

  1. Dorian says:

    Pa ravno ti famozni, sončni krožniki se mi zdijo tako valerični …
    Je pa res, da tvoje coprnije teknejo z vsake podlage😉

  2. kameleonka says:

    Ja, tudi sama zelje delam z limoninim sokom in kdor jo je jedel, je ni mogel prehvaliti. Noter paše tudi garam masala, včasih pridam tudi grenivko, ne moreš verjeti kako zelo paše!

Leave a Reply

