Pečenice iz trafike …

ki sem jih naročila pri trafikarju so odlične, sploh iz nove ponve … še bomo vzeli.

Pečenice iz trafike

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično, ... meni ljubo and tagged . Bookmark the permalink.

6 Responses to Pečenice iz trafike …

  1. Emeta says:

    Dobra ideja, popeči v ponvi še krompir. Jaz sem ga do sedaj le dolgočasno skuhala, včasih s peteršiljem in posula z ocvirki.

  2. Vale says:

    @Emeta, ekhm, saj je iz slike razvidno, da je krompir tudi popečen v ponvi🙂

  3. Anja says:

    A nisi naročla krvavic?

  4. Vale says:

    Oboje🙂 najprej so bile na vrsti pečenice, ker so bile čisto sveže in mi jih je bilo škoda dajati v zmrzovalnik …

  5. Emeta says:

    @Vale, ekhm, saj prav to sem mislila, očitno nerazločno zapisala🙂 Šmenta😀

  6. Vale says:

    Aaaa zdaj štekam kaj si ti imela v mislih🙂

Leave a Reply

