Krvavice namesto čikov …

Oni dan sem zavila v trafiko, da si kupim škatlo čikov.  V njej sta bila lastnik in njegov prijatelj, med katerima je potekala debata:

“2 para pečenic. Ali pa daj mi raje štiri pare, pa dva para krvavic, pa eno salamo.”
“Ok, pečenice vem, da so ok, krvavice bomo pa videli.”

Pa v šali rečem:
“Jaz bi tudi krvavice, če se da?”

In na koncu sem jih res naročila, poleg pečenic in salame.  Pridejo naslednji teden. Domače. Tam iz okolice Vrhnike. Javim kakšne so.

Kdo bi si mislil, da v trafiki lahko dobiš tudi krvavice …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo and tagged . Bookmark the permalink.

3 Responses to Krvavice namesto čikov …

  1. Kitty says:

    No, le javi, pa če zveš, od kod iz okolice Vrhnike, se razni novopečeni Vrhničanje tudi ne bomo pritoževali🙂

  2. Pingback: Pečenice iz trafike … « Ukročena trmoglavka …

  3. Pingback: Krvavice … « Ukročena trmoglavka …

Leave a Reply

