Tris …

… danes nekulinaričen, ampak kreativen.

Broške

Broške

Dve sta moji, drugo pa že ponosno nosi Mama Zinka. No, ni res. Lažem. Dve sta od nje, ena pa od Olge.

Je pa hecno pri takšnih rokodelskih izdelkih. Zakaj?Takole si ponosno nadaneš broško, ki si jo kupil, ker ti je všeč in ker je ročno delo, ki ga pač ceniš in veš, da je vredno dosti več kot industrijsko štancani izdelki, zato si tudi zanj pripravljen več odšteti. In potem ponosno pujsaš naokoli z broško in uloviš:

“Joooj, kakšna lepa broška. Je pa res kul. Tudi jaz bi imela takšno.”

“A res? Ja, kul, ker jih moja frendica dela in ti jo zlahka priskrbim.”

“Aha, ja, res bi jo imela, ker je res lepa. Koliko pa stane?”

“Ja tam 15 EUR.”

“Aha. No, bom še malo premislila. Jaz se takih stvari hitro naveličam.”

Ne razumem. Če ti je nekaj všeč in še posebno, če je ročno delo, ne vem, zakaj ob tem, ko povem ceno, premišljuješ?

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično. Bookmark the permalink.

5 Responses to Tris …

  1. kameleonka says:

    Me veseli, da je mami Zinki vešeč!🙂

  2. salvia says:

    ja, res je hecno, kako ljudje (raz)vrednotijo ročno izdelan nakit. če nisi neko zveneče ime, bi ga očitno moral potalat zastonj. tisti, ki tudi sami kaj izdelujemo imamo seveda drugo perspektivo. 15 evrov sploh ni veliko. kameleonka, še imaš kakšno? sem za nakup, ali za blagovno menjavo🙂

  3. kameleonka says:

    Salvia, ta vikend naredim novo serijo, naprodaj bodo v Pozitivu. Sicer se mi pa lahko javiš na mail, če bi rada kakšne posebne barvne kombinacije.🙂

  4. salvia says:

    fino, bom šla pogledat. bom z barvnimi kombinacijami težila kasneje, če mi res nobena ne bo ustrezala🙂

  5. kameleonka says:

    Velja. Bom objavila na blogu, ko bodo na poti tja!

Leave a Reply

