Nemec v Red Bullu …

Mama Zinka bo ta mesec dopolnila 70 let, za kar ji bomo seveda primerno čestitali in nazdravili, še posebej zato, ker je od teh 70 let polovico časa brez večjih pretresov prenašala trmo svoje hčere in se navadila na NNP. Ampak želje, čestiteke, pozdrave in nazdrave pustimo na strani, saj jih bo deležna v družinskem krogu in niso predmet današnjega posta.

Vsekakor pa je omembe vredna nedeljska jutranja anekdota, ki se je pripetila med mojim obiskom na Koroškem.

Tam okoli osme ure zjutraj sem se primajala, še malo zaspana, iz zgornjega štuka v kuhinjo, kjer ponavadi najdem Mamo Zinko, ko kuha govejo župo. Pa je ni bilo. Se je pa iz dnevne sobe slišal zvok prižganega televizorja. Pokukam vanjo in zagledam Mamo Zinko, ki nepremično zre v televizijski zaslon. Še vedno zaspana, s sila počasnim dojemanjem zvoka in slike, pogledam v televizijski ekran ter ugotovim, da spremlja dirko Formule 1. “Svašta,” si mislim in odpujsam nazaj v kuhinjo. Po končani tekmi, ko se mi pridruži ob jutranji kavici, jo pobaram: “Ti, mama, kdo je pa zmagal?” in ona strokovno odvrne: “Nemec v Red Bullu.”

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... meni ljubo. Bookmark the permalink.

4 Responses to Nemec v Red Bullu …

  1. kameleonka says:

    Super je povedala, če bi bila jaz na njenem mestu, bi ziher enako odgovorila. :))

  2. Emeta says:

    Ta tekma se imenuje dirka, veš to? (Kdo je zdaj tu strokovnjak?)😀

  3. Vale says:

    Emeta, saj ni bilo nikjer vprašanja o strokovnosti. Mama Zinka od nekdaj spremlja Formulo 1 in hokej🙂

  4. kameleonka says:

    Moja babica je včasih, ko je bil dedi še živ, z njim gledala boks. Izbrala sta si vsak svojega boksarja – dedi ponavadi ta močnega, babi pa ta švohnega, takega ki je imel v izhodišču opcijo, da mu bo šlo slabo in se ji bo lahko smilil. Potem je babi razlagala: “Moj je bil suh črnc v modrih hlačah, dedijev pa močan belec v rdečih. Veš kako je tisti mojega namahal! Bogi, tako se mi je smilil!” Hecno, ne predstavljam si babice, ki gleda boks. :))

Leave a Reply

