Valonsko …

… septembra sem se z Onko potepala po Belgiji ter tudi njo navdušila nad to prečudovito deželo. Natančno, potepali sva se po Bruslju, Ghentu in Antwerpnu. Aktivno, ampak kljub vsemu ležerno, sva se prepustile muzejem, pivnicam, sama pa tudi mikro pivovarnam ter seveda Beer Weekendu, ki je sploh bil razlog, da sva ta odvandrali.

Kljub temu, da sem bila v Belgiji že n-tič, sem zopet, kot vedno, odkrivala nove dimenzije valonskih mest in bila znova navdušena. Nekaj utrinkov je objavila že Onka, nekaj pa jih sledi v spodnjih slikah in besedah.

Place SaintGerry in najina omiljena ohinsplohinah Zebra, kjer bi lahko sedela ob pivu, kavi, čaju ali coctailu ure in ure, brala, meditirala ali pa se pogovarjala z ostalimi tam sedočimi.

Zebra

Zebra

Zebra

Zebra

Zebra

Zebra

Zebra

Zebra

Flea Market v nedeljo dopoldan, ko se čas ustavi.

Flea Market

Flea Market

Flea Market

Flea Market

Flea Market

Flea Market

Sablone

Sablone

Sablone

In seveda degustiranje piva, vsak dan po malem.

Lambic

Lambic

T Pakhuis

T Pakhuis

Postel

Postel

Bralna klopca v Antwerpnu, ki je vreden ogleda.

Za konec pa še Štrumpf – Puff – Smrkec, ki se je rodil v Belgiji.

Smrkec

Smrkec

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično. Bookmark the permalink.

4 Responses to Valonsko …

  1. kameleonka says:

    Mater, dobre fotke delaš!! Je zanimivo pogledat tudi skozi tvoj objektiv. Tista z gajbicami in fotoaparati je sploh super, pa četrta po vrsti tudi – seveda ostale tudi ne zaostajajo. Vidiš, zdaj si pa ti meni lušte naredila.🙂

  2. M&M says:

    uau, flea martket! od tu bi me pa moral vlečt.

  3. Vale says:

    @Onka valjda so dobre fotke, če sem pa imela dobro družbo🙂
    @M&M, ko sem najprej prišla tja, sem bila razočarana, ker je delovalo, da imajo samo kramo in ničesar drugega. Ampak je bila nedelja, ura 09.30, kar je pomenilo, da niti na kavo ne morem nikamor, ker je še vse zaprto, zato sem se začela sprehajati med zadevami in ugotovila, da najdeš dosti dragocenosti. Tako zelo mi je bilo žal, da nisem z avtom, saj sem med vsemi zadevami našli starinski jedilni servis, ki bi ga takoj kupila. Da o mizici za na balkon, s pripadajočima stoloma niti ne govorim.

  4. kameleonka says:

    Hm, hvala za kompliment!🙂 Mi boš prosim fotke napekla na en CD?!

Leave a Reply

