Pir, pa nič drugega …

Včerajšnji dan sem si vzela zase, kar pomeni, da sem gospodinjila (prala, sesala, brisala prah, kuhala, štrikala).

Med štrikanjem imam rada vključen TV, toliko, da nekaj poslušam.  Pa sem med drugim pogledala/poslušala tudi novo kuharsko oddajo na komercialki. Že takoj na začetku sem si rekla, glej ga hudiča, Napotove špagete pripravljajo. No, saj v resnici niso Napotovi, samo jaz jih tako imenujem, ker sem recept pri njemu pobrala že kar dve leti nazaj.

Še bolj pa sem se začudila, ko sta kuharja prijavila, da bosta poleg špagetov postregla pivo, ker jima je tako priporočil kuhar v ameriški restavraciji, kjer sta prvič tovrstne testenine poskusila.

“No, pa da vidimo, katero pivo bosta postregla?” je bila moja prva misel. Na mizah so namreč bili kozarci za vino, kar je obetalo res dober izbor. Pa sem bila še isto sekundo razočarana. Kuharja sta v kozarce natočila pivo iz zelene steklenice (znamka ni bila vidna, pa tudi omenila je nista, čeprav ni bilo težko ugibati), na način, ki je bil čisto zgrešen in to je bilo to.

Hja no, to je tako, kot bi rekla, da bosta zraven jedi pila vino. Vsi bi čakali, da gledalce razsvetlita s tem katero vino paše k skuhanemu, onadva pa bi elegantno natočila vino iz zelene steklenice in oddaja bi bila končana.

H kulturi prehranjevanja spada tudi kultura pitja. Kultura pitja piva je zopet izvisela, pa naj se še tako trudimo, da jo malo povzdignemo.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... razmišljanja and tagged . Bookmark the permalink.

9 Responses to Pir, pa nič drugega …

  1. kameleonka says:

    Brezveze. Katera “kuharja”?

  2. Vale says:

    Ti povem neuradno, ker ne bom delala “reklame”🙂

  3. kameleonka says:

    Še dobro da ne gledam TV-ja, mi je tako marsikaj prihranjenega. :))

  4. matilda says:

    Ker bosta samooklicana kuharja izdala tudi kuharico, upam, da bosta navedla, da so to Napotovi rezanci:-)

  5. Vale says:

    @Matilda, da ne bo pomote. To niso Napotovi rezanci, kar sem tudi napisala. Mene so samo spomnili nanje, Napo jih je pa našel v italijanski kuharci, kar je tudi napisal.

  6. Matilda says:

    …nisem mislila dobesedno, ampak, da bosta omenila reference…pa ne s prozorno pisavo;-) Ahhh, poanta je, da je danes že vsak lahko Kuhar na Teveju. Mogoče pa sem samo fouš.

  7. kameleonka says:

    Brezveze, čisto vsak že lahko izda kuharico.

  8. Emeta says:

    A pir? Če bi bilo vino, bi pričakovala vsaj kategorizacijo suho do sladko, na pir se pa spoznam toliko, da ga ločim po barvi🙂 . Vendar slišim praviti, da je velika razlika v okusu. (Saj sem jo že kdaj zaznala, čeprav nisem strašna navdušenka). No, sorta bi naredila razliko tudi za nepoznavalko kot sem jaz. Še dobro, da si preživela ta šok😉 .

  9. Vale says:

    Ja vidiš, pri vinu bi pričakovala, pri pivu pa ne. Ker pač pir v Sloveniji je nekaj, kar je v zeleni ali pa v rdeči flaši pa nič več. Še na navadno vodo se bolj spoznajo ljudje kot na pivo. Drugače pa se, Emeta, pivo razlikuje po vrsti in po stilu in v Sloveniji se proizvaja samo pivo vrste lager, kar je edino kar večina pozna. Lager pa je nekaj takega kot namizno vino. Torej, nič posebnega.

Leave a Reply

