40 dag čisto navadnega goveda …

Ravnokar sem prišla iz nakupovanja, ki sem ga, glede na to, da sem na dopustu, vzela res zelo lahkotno. Pa me je vrglo iz tira. 40 dag govedine oziroma  100 kg goveda, kakor se vzame. Ampak preden povem kaj se je pripetilo, vprašanje in odgovor iz debate, ki smo jo imeli oni dan z Biftijevimi.

Ali primitivna vprašanja in opazke, ki ti jih namenijo ljudje, ki jih sploh ne poznaš, ignorirati ali jim povedati svoje? Če jih ignoriraš in si rečeš: “Daj, primitivni so, ne bom se sploh ukvarjal s takšnimi opazkami, ” in jih preslišiš, je čisto kul. Ampak! Ali ne s takšnim dejanjem filaš ego primitivcem, da si potem vedno bolj dovolijo takšnega obnašanja in postane to naš vsakdanjik. Če jim nihče nič ne reče gredo vedno dlje in so vedno bolj predrzni, to postane vsakdanja praksa in čisto normalno. Torej …

Odpujsam danes ležerno v trgovino po sestavine za govejo juho. Korenček, čebula, zelena, peteršilj, paprika in nazadnje meso, kakopak:
“40 dag govedine, prosim.”
“Za juho ali za golaž?”
“Za juho.”
“40 dag? Saj to ni nič.”
“Za juho za dva je čisto dovolj.”
“No ja, ampak to res ni nič.”
“Kaj vas lahko vprašam, zakaj mesarji vedno menite, da manj kot pol kile mesa ni dovolj?”
Namesto odgovora dobim debilen pogled z debilnim nasmeškom, za hrbtom pa zaslišim:
“Daj, se boji, da se udeblja.”
Tisti trenutek mi je dvignilo moj nizek pritisk, katerega povprečje ne preseže 90/60, verjetno na 140/120. Obrnila sem se in zagledala 100 kilsko kreaturo, ki je imela oblečen prekratek t-shirt izpod katerega se je bohotil ogromen vamp ter se mi nagravžno smejala. Medtem je mesar pljunil:
“Haha, menda res.”
Globoko sem vdihnila in izdihnila, si namontirala nasmešek na mojo glavo v kateri bolje, da ne veste kakšni prizori so se odvijali, ter 100 kilski kreaturi prijazno odvrnila:
“Takšna kot ste vi upam, da res  ne bom nikoli.”
Kreaturi se je nasmešek malo povesil, vendar je bil še vedno zelo zadovoljen s svojo opazko. Medtem sem mesarju naročila še en kos govejih rebrc, na katera ni imel nobenega komentarja ter odšla. Besna. In sem postajala še bolj besna, ker sem zaradi govejih kreatur bila besna. Njima sem polepšala dan, sama pa sem si uničila dopoldan. Brezveze.

Na koncu smo čudni pri nas doma, ker ne požremo pol kile mesa po glavi in skuhamo juhe za tri dni. Čudni smo, ker hodimo čudno oblečeni in potetovirani na metalske in rockovske festivale. Čudni smo, ker imamo pivsko klet namesto vinske. Čudni smo, ker nimamo otrok. Čudni smo, ker nismo poročeni. Čudni smo, ker nimamo pred stanovanjem velikega avta, v stanovanju pa psa ali mačko. Čudni smo, ker živimo samo na 40 m2 in nam je to kul. Čudni smo, ker vozimo motorje. Čudni smo, ker ne hodimo poleti na morje. Čudni smo, ker živimo na morju in ne hodimo na plažo. Čudni smo, ker hodimo na počitnice na sever in nam paše, če je zunaj manj kot 20 stopinj. Čudni smo, ker imamo čudne potetovirane frende. Čudni smo, ker imamo frende, ki nimajo otrok. Čudni smo, ker včasih na potovanjih spimo kar v kombiju. Enkrat bom res čudna in bom nekomu glavo odšraufala …

Zdaj grem pa štrikat, da se umirim. Ja, štrikam, a je to spet kaj čudnega?

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace and tagged . Bookmark the permalink.

9 Responses to 40 dag čisto navadnega goveda …

  1. Dorian says:

    Biti čuden je dandanes za zgoraj opisana goveda nedosegljiv standard😉

  2. Alla says:

    V bistvu si res čudna, če te to še vedno spravi iz tira😛

  3. Maxxi says:

    Super! Sva z mojo potolažena, da nisva edina “čudna” :)))
    No sam v eni točki nisva “čudna” !😛

    … matr kolkor jst kej poznam je čisto lepo določeno kok gre mesa po glavi!🙂

  4. Vale says:

    @Alla, ko me ne bo več, bom vedela, da so zavladali svetu in da je čas, da se ustrelim.
    @Maxxi očitno mora it po glavi najmanj pol kile.

  5. Alain says:

    Opa pa so ti stopili na žulj.
    Čuden si čim odstopaš od nekih norm…in dovolj je že to, da ne naročiš pol goveda za juho. Je pa to skoraj povsod..ne samo pri nas.
    Matr si čudna🙂

  6. emetadindon says:

    “The right to be ridicolous is something I hold dear” pojejo U2 (Breathe iz No line on the horizon). Jaz se jim pridružujem. Pa ti?

    Lahko pa takim manj prijazno odgovoriš: “Pa kaj vas to briga” ali pa “Nisem vprašala za mnenje”. Prej utihnejo.

  7. emetadindon says:

    Se opravičujem, napaka! Citat je iz pesmi “I’ll go crazy if I don’t go crazy tonight.

  8. kameleonka says:

    Meni je všeč da sem čudna. Vesela sem da sem čudna. HZ veseljem bom čudna še naprej. Če se ti bo kdaj zazdelo, da nisem več čudna, mi prosim povej, pa si precej v glavo namenim milostni strel.

  9. klimbra says:

    Mislm……kako vprašanje….huhhhhh

    Ja ItaQ da si 100% čudna, se pa resno sprašujem……….mislm, da imaš to že od rojstva
    Jeba

Leave a Reply

