Vprašanje za turiste …

Ali tudi doma nakupujete v kopalkah, bosi in pri tem razkazujete svoj velik trebuh oziroma viseče joške?

Če je odgovor ne,  zakaj pri hudiču to počnete, ko ste na dopustu???

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace and tagged . Bookmark the permalink.

9 Responses to Vprašanje za turiste …

  1. matilda says:

    Pa da ne omenjamo zalepljenega dlakovja po prsih in še kje…

  2. Vale says:

    Matilda a niso hecni no (blago rečeno)? Ko grem pa v SG ali pa v LJ, pa nobenega ne vidim, da bi se cel prešvican v kopalkah po štacuni sprehajal. Potem pa še dobim enkrat na to vrašanje odgovor: “Ja veš, mi imamo za na morje druge cote.” Svašta … Kaj, če bi mi kar v kopalkah v službo hodili, ko že na morju stanujemo?

  3. barbona says:

    Ja, ja, “sproščena Slovenija”. Nekje na pol domujem v Lj. na pol pa na “morju”. In me neizmerno moti pomanjkanje osnovnega bontona in spoštovanja do soljudi, na obeh koncih. To kar se dogaja na “morju” pa me spravlja v hud bes in sem začela strogo (razen, če ni lakota prehuda) ignorirati prodajalne, kjer molče takšno obnašanje prenašajo. Fuj, fuj in še enkrat fuj. Ampak, ko vidim frocovje, ki ga prevažajo v vozičkih, z us….mi plenicami ali pa čevlji, v vozičkih. ki jih v trgovinah uporabljamo za prevažanje hrane do blagajne, anede, in staff nič ne reče, me ima, da bi poklicala inšpekcijo. No, še par dni, pa bo spet mir v “hiši”! Frocovje pa bo še vedno v nakupovalnih vozičkih…….

  4. kameleonka says:

    Zato ker te nihče ne pozna. To so taki, ki se cele dneve obremenjujejo s tem kaj si bo kdo o njimh mislil in kaj bo kdo o njih rekel. Potem gredo na počitnice in se jim utrga pa razpuščeni krevsajo naokrog, ker se “sprostijo” – zategnjenci. Po moje da je to – slovenci pač.

  5. Vale says:

    @Barbona res je, higienski minimum na psu;
    @Onka, včasih se tako sprostijo, da še malo dreka spustijo🙂

  6. kameleonka says:

    Hm, nekdo bi jim moral na uho prišepniti, da pijana mladina ponoči lula po vozičkih, ki so “parkirani” pred starcunami. Kar je res.

  7. matilda says:

    Hi, hi, na morju imamo res malce drugačne cote kot za Kraškim robom, v smislu, da tadebelega plašča in škornjev za brozgo ne premorem, je tudi res, da grem marsikdaj v službo s flip-flopkami (prekrasnimi sicer) ampak je to zadeva, ki se tiče naše službenega kodeksa (in naš je zeloooo ležeren) in je RES, da so Slovenci drečav narod, ko prestopijo občinsko mejo in slušno ter vizelno nadležen, ko spijejo pivce viška. Kadarkoli letim s čarterjem me je na letališču (tistem tujem seveda)sram, ker govorijo preglasno, se duvajo, in razkazujejo. Mnogo fini ljudi.

  8. matilda says:

    Aj, še nekaj moram deliti z vami (ker vem, da ste kreativna dekleta in vam vizalizacija ne dela preglavic). Včeraj čakam busek na Tartinijevem trgu in mimo prikorakata dva Italijana, rasna, zagorela (malce preveč, kot ponavadi), vsa ozaljšana z logoti (očala, torbice, japonke) in tatttammmm…v belih kopalkah. Ozkih. Zelo ozkih. Še dobro da si tokrat nisem lajšala čakanja z Maximom.

  9. emetadindon says:

    Za take pojave (včasih sem ali pa bi vsaj rada bila to tudi jaz) obstajajo kampi, kjer je dovoljeno capati naokoli v plažarski opravi. Za na ulico pa zaboga tudi doma ne grejo tako. Eni poskušajo biti fini, sploh dame, potem pa parodirajo po mestu v kopalkah in prosojnem ogrinjalcu. Bljak. Moje sožalje vsem, ki morate to dnevno (poletno) prenašati. Zame je tega še na dopustu preveč. Pa nisem kaj preveč v mestu.

Leave a Reply

