Jušni mesni cmočki …

Mama Zinka ima doma eno tako zeloooooo staro kuharsko bukvo različnih slovenskih avtorjev, ki  v sebi skriva sila zanimive in enostavne recepte, ki se jih tu pa tam poslužim. Tako sem v nedeljo ob jutranji kavici, ko je pred hišo prineslo vonj po kurji župci, prelistala poglavje o jušnih zakuhah.

Mama Zinka je v župco vrgla poleg vrtne zelenjave (korenček, šalotka, peteršilj, paprika, česen, zelena)  še kurje kosti, ki jih je auslezala (mi kdo pomaga pri slovenskem izrazu?) iz piščančjih bedrc in prsi, ki smo jih potem spanirali in ocvrli (bedrca in prsi, ne kosti). Pri obiranju kosti se vedno prepirava, katera jih bo, medtem ko maček živčen mijavka in se smuka okoli nog. Tokrat jih ni nobena, niti maček. Ko je bila juha kuhana, sen meso na kosteh lepo zrezala v posodo. Nabralo se ga je za 20 dag. Na žlički olja sem prepražila eno manjšo šalotko, jo dodala mesu, prav tako malo nasekljanega svežega peteršilja, ščepec majarona, sol in poper. Penasto sem umešala dve jajci in pol decilitra olja, dodala mesni masi, skupaj z dvema žlicama drobtin. Vse skupaj sem zamesila v kompaktno maso (pri drobtinah pač pazite, da jih dodate po potrebi), ki sem jo pustila počivati pol ure. Iz nje sem nato oblikovala za oreh debele cmočke in jih skuhala v kurjih župci.

Namesto kurjega mesa lahko uporabite katerokoli drugo iz katerega kuhate župco.

Slike tokrat ni, ker smo, preden sem se spomnila na školjacanje, vse pojedli.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično and tagged , . Bookmark the permalink.

5 Responses to Jušni mesni cmočki …

  1. Dorian says:

    Izkoščičila?
    (Fiftolo pravi: “razkostila” in verjame, da je izumil nov izraz)

    P.s.: Ker gre v tem primeru za obdelovanje kure, bi jih pa nemara lahko celo razkurila ;-)?

  2. kameleonka says:

    Hm, mene malo skrbi – glede na to da je v tistem studiu kuhinja… Upam da mi ne bo treba cel teden jest mastne kurje župe z redilno zakuho?!🙂

  3. kameleonka says:

    Auslezvala je fin izraz – vsak razume.

  4. Vale says:

    @Dorian, razkurila je prav kul🙂
    @Onka: 1. kurja župa ni mastna, če jo pripraviš iz kosti in brez kože. 2. Zakuha ne more biti mastna, če je iz kurjih prsi. 3. Ko sem na dopustu ne kuham.🙂 4. Tudi drugače redko kuham za druge!🙂

  5. kameleonka says:

    Uh, super! Vse kurje juhe, ki sem jih do sedaj jedla, so bile mastne. Ja, sem spregledala da je tale tvoja drugačna.🙂

Leave a Reply

