Jutranji (ne)mir …

… počasi, počasi menjam prioritete in prva, ki je prišla na vrsto, zaradi ljubega zdravja in zaradi ljube mene, je telovadba. Ker sem bolj jutranji (p)tič in sovražim gužvo, sem se odločila za jutranje plavanje. Tako se vsak dan pred službo zapeljem na izbran košček Obale in uživam v jutranjem miru. Ponavadi ni na plaži še nikogar, razen morda kakšnega klošarja, ki mu je, kljub varnostnikom, uspelo prespati pod drevesom, pa kakšnega jutranjega joggerja prinese mimo. V roku pol ure postane malo bolj “natrpano”. Prikaže se še kakšen turist, ki se je odločil za jutranji sprehod, pa kakšen penzionist, ki prav tako obožuje jutranja namakanja v vodi. Po eni uri, ko se začne plaža polniti, pa že odrinem proti službi.

Danes je bilo morje malo razburkano in v vodi me je prestrašila starejša gospa, ki je priplavala mimo. Začudeno je pogledala iz vode: “Je kaj narobe?”
“Ne, ne gospa, samo malo sem se prestrašila, pa niste vi nič krivi, se opravičujem.”
“Zakaj pa plavate z glavo nad vodo?”
“Ker imam leče.”
“Aaa.”

Hecno, zakaj gospo zanima, zakaj plavam z glavo nad vodo?

Nato sem počasi odčofotala iz vode, prav tako pa zgoraj omenjena gospa, ki me je premerila od pet do glave in dejala:
“Vi imate pa blazno belo kožo.”
“Mhmm.”
“Tudi moj sin jo ima in je potem vedno rdeč kot rak.”
“No, jaz nisem nikoli rdeča kot rak.”
“Čudno. Poglejte tistega prasca tam, kako bolšči.”

Obrnem se in zagledam starejšega možakarja, ki sem ga opazila že, ko sem prišla na plažo. Sedel ja obzidju in gledal v morje, zdaj pa se je malo sprehodil, obstal in  gledal naokoli. Ni deloval ravno kot perverznež, ki opreza za pomanjkljivo oblečenimi ženskimi telesi. Gospa pa je nadaljevala:

“Kaj gledate, pujs, pojdite kam drugam?” Ter zraven mahala z brisačo.

Možakar jo je začudeno gledal.

Na hitro sem se oblekla in šla. Gospa je še nekaj govorila za mano, ampak je nisem več poslušala … morda bi bilo bolje, da bi plavala z glavo pod vodo.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

2 Responses to Jutranji (ne)mir …

  1. kameleonka says:

    Ja, bolje z glavo pod vodo, vsekakor. Ne le v tem primeru.🙂

  2. polona says:

    O, šit, to si pa naletela na eno kozo. Te sprosti takle pogovor navsezgodaj zjutraj, ne?🙂

Leave a Reply

