Polnjene paprike …

… včeraj se je na radiu vrtela reklama: “Ponudba dneva – polnjene paprike s pire krompirjem.”

Pa se mi poraja par vprašanj:
1. So paprike res polnjene s pire krompirjem?
2. Ali ne bi bilo morda prav, da se vse skupaj glasi: “Ponudba dneva – polnjene paprike in pire krompir.”?

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično, ... škavace. Bookmark the permalink.

11 Responses to Polnjene paprike …

  1. emetadindon says:

    Joj, kdo bi lahko lačen ob tej reklami še kaj razmišljal. Očitno si bila ti sita😉 .

  2. Vale says:

    No ja, reklame iz trgovskih središč me nikoli ne naredijo pretirano lačne …

  3. emetadindon says:

    Oh, jaz sem samo lačna brala tvoj blog. Ni šans, da bi trezno razmišljala. Zdaj, recimo, me nič ne gane😀 . Je pa v trgovskih centrih ponavadi še najboljši solatni bife, čeprav se z domačim tudi približno ne more kosati, a ne?

  4. Vale says:

    @Emeta, saj bodo prišli do Punata živi, zdravi in veseli🙂 Pa da ti zaupam majhno skrivnost. Vale obožuje pire krompir iz vrečke. Enkrat na leto si ga privoščimi s paradižnikovo omako, ker ga drugače nihče drug pri nas ne jé🙂

  5. kameleonka says:

    Ne mora tako pisati, ker če bi pravilno pisalo, ne bi nihče razumel. :))

  6. kameleonka says:

    In tudi tega kar jaz pišem, ne more nihče pravilno razumeti, ker pozabljam na vejice.🙂 Se oproščam!

  7. emetadindon says:

    Vale, boš morala priti k nam včasih na kosilo. Jaz ga moram skuhat občasno za moj dva banditka. Pri nas pa iz vrečke jemo Carbonaro. Me je že kolegica obvestila, da je to povsem trapasto, ker jo je tako enostavno skuhati. Le da pri nas res nikoli ni slanine v hladilniku.

  8. emetadindon says:

    A ja, hvala za tolažbo. Sem že kul🙂 .

  9. sv3der says:

    sem preveril, ne bos verjela, pri nas ni pire krompirja v papriki. taskisto ne zunaj paprike. nepotrebno masilo IMNSHO😉 … ce ze, potem fajn hrustljava bageta

    -sv3

  10. onkel PEPE says:

    Valewija, v tistih koncih, kjer že dolgo bivakiraš, bi se moralo pravzaprav glasiti:
    “polnjene paprike sz pire krompirjem”.
    Ali pa, če bi hoteli pire krompir res po vsej sili tlačiti v paprike:
    “paprike, polnjene sz pire krompirjem”.

    Glasilo se je torej kar prav in ti ga bixaš, kot smo že vajeni😉

    Mimogrede, če bi bilo oglaševalcu kaj do tega, da ustreže denimo meni, bi se reklama glasila takole:
    “Za cenjeno Valewijo imamo sicer filane paprike sz pire krompirjem (tistim iz vrečke!), za vas pa smo pripravili božanski vineršnicl in zvrhan protvan tiramisuja.”

    Ampaq oglaševalcem se seveda sladko fučka za gramatiko in take reklame po vsej verjetnosti ne bomo doživeli.

  11. Vale says:

    Onkel Pepe, vem, da je stavek čisto pravilen, samo meni se vedno ob njem porajata gornji dve vprašanji🙂 da o ostalih niti ne razmišljam na glas …

Leave a Reply

