Čišča …

… če človek rad kuha, je logično, da tudi rad jé … moja malenkost ZELO RADA JÉ, sploh kadar potuje, saj mora v želodec vtaknit vse, kar najde lokalno tipičnega. In ker moja malenkost ZELO RADA JÉ, vsake toliko udari čiščo.

Čišča ne pomeni hujšanja, ker traja največ 14 dni (no, lahko temu rečete tudi hujšanje, samo več kot 2 kg ne boste izgubili), ampak dobesedno čiščenje … treba je počistit svinjarijo, ki se nabira v telesu. In ker sem trmasta, Ključna podrobnost pravi temu, da sem zajeb***, se čišče lotim tako, da od tedna do štirinajst dni ločeno zauživam beljakovine, OH, škrob … neke vrste ločevalna dieta, ki sem jo priredila zase, saj sadnega in vodnega dneva nimam, ker enostavno ne maram sadja in ker enostavno ne zdržim ob sami vodi 24 ur skupaj.

Namesto sadnega dneva imam zelenjavni dan in to je bilo danes. Pri zelenjavnem dnevu se sama sebi zelooooo smilim in komaj čakam naslednji dan, ko  so na vrsti beljakovine. Ampak, kot sem že rekla, trmasta sem … zato so bili danes za večerjo zelenjavni sendviči …

Snedviči

Snedviči

… pripravljeni iz rezine paradižnika, rezine kumare in nadevani z zelenjavnim nadevom, pripravljenim prejšnji dan, za katerega potrebujete:

1 melancan
1 veliko belo čebulo
1 kumaro
4 paradižnike
žličko mlete paprike
žličko mediteranskih začimb – majaron, lovor, rožmarin, timijan
žličko oljčnega olja
2 dcl paradižnikove omake
sol

Zelenjavo narežemo na kocke. Na olju prepražimo čebulo, toliko, da postekleni. V ponev vržemo vso ostalo zelenjavo, osolimo in pražimo 15 minut. Dodamo začimbe, paradižnikovo omako, pražimo še 10 minut in pustimo, da se ohladi.

Postrežemo na zelenjavnih sendvičih ali kot prilogo k mesu.

Sama sem posula na sendviče še malo parmezana, po tem, ko sem naredila fotko …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično and tagged . Bookmark the permalink.

11 Responses to Čišča …

  1. Karmen says:

    A ni parmezan beljakovinsko živilo? Ma, ajde – malo za začimbo ga ne škodi🙂

  2. Vale says:

    Seveda je. Saj sem napisala “neke vrste ločevalna dieta, ki sem jo priredila zase”. Nikoli se ne držim zadev kot pijanec plota, če ni potrebe🙂 Še ko sem resnično shujšala (beri izgubila 15 kg) sem vedno na testenine dajala parmezan, pila pivo in tu pa tam zraven še kakšen kos kruha …

  3. salvia says:

    jaz sem po taki “zase prirejeni ločevalni” izgubila 25 kil, pa tut nisem bla striktna. sam jaz nisem ločevala na dneve ampak samo znotraj obrokov. pa je delalo🙂

  4. kameleonka says:

    Salvia, ti je uspelo težo obdržat?

  5. salvia says:

    kameleonka, dobro leto bo od konca hujšanja, in teža ostaja ista, +/- 2 kg. je pa res, da se zdaj v splošnem prehranjujem bolj zdravo kot sem se pred hujšanjem.

  6. kameleonka says:

    Super, pol mi dobro kaže! :))

  7. Vale says:

    Onka, jaz držim težo že tri leta brez problemov +/- 3 kg. In kot je rekla Salvia, v splošnem se prehranjujem bolj zdravo, predvsem pa bolj zmerno kot sem se pred hujšanjem, z izjemo, ko potujem. Takrat si dam duška🙂

  8. akvarij says:

    Joj, meni je pa naslov tega posta tako… vas beseda čišča ne spominja na “tiste dni v mesecu”???
    Sicer pa; snedvički zgledajo super!

  9. Vale says:

    @akvarij odvisno katero besedo uporabljaš za tiste dni v mesecu. Primorci ji rečejo fešta, čeprav to mene spominja na veselico🙂

  10. akvarij says:

    Hehehe, Vale, dobro si me… sicer pa sem Primorka in vem za fešto. In mi gre to poimenovanje strašno na živce. Ma, kakšna fešta???? Za koga fešta???

  11. Pingback: Dietno … « Ukročena trmoglavka …

Leave a Reply

