Hudič je …

… kriv, da imamo hmelj. Res, res >>

Hudiček

Hudiček

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... popotniško and tagged , . Bookmark the permalink.

2 Responses to Hudič je …

  1. M&M says:

    tiste fotke posušenih kobuljic…kar zavohala sem jih. sem v času pripravništva delala na Hmezadu, spoznala hmelj od saditve do transporta. hm, takole enkrat na leto me zgrabi nostalgija, da sem na koncu koncev pustila naravo zaradi bolj “komot” službe.

  2. Vale says:

    @M&M a veš, da kljub temu, da Belgijci proizvedejo tolikšne količine pive, po proizvodnji hmelja krepko zaostajajo za nami …
    Ko sem bila še majhna sem vedno želela pomagati obiralcem hmelja na Koroškem, ker se mi je zdelo fino kobuljice dol trgat🙂

Leave a Reply

