Dobrodošlica …

V petek okoli polnoči smo se vrnili iz našega popotovanja po belgijskem in nemškem podeželju.  Vsled reptilov je bilo parkiranje pred votlino nemogoče, kot tudi parkiranje povsod kjer je to še kolikor toliko legalno. Tega smo bili po osmih urah vožnje jako veseli … še bolj jako vesela sem bila v nedeljo, ko sem na poti v službo (prav mi je, kaj pa delam ob nedeljah) ugotovila, da se reptili vračajo čredno proti domu in ustvarjajo meni nesimpatične kolone, ki se vijejo čez našo kratko Obalo. Srce pa mi je počilo od radosti, ko sem na poti domov čakala v koloni uro in četrt ter nato po krajšnici, ki je reptili vsled vse njihove iznajdljivosti še niso našli, tečna še bolj kot ponavadi, le prišla v dnevno sobo … turizem smo reptili

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

