Rdeči posušeni …

… paradižniki …

Pesto rosso

Pesto rosso

… so odlični za pesto iz rdečih posušenih paradižnikov, ki ga nato uporabite s špagetini številka pet, ki jih servirate na balkonu, ker je vreme naravnost fantastično, turistov pa še ne toliko, da bi motili popoldanske gurmanske užitke. Pripravite ga iz:

– rdečih posušenih paradižnikov kakopak
– peščice pinjol (ja, vem, drage so kot žafran, ampak tudi dobre)
– oljčnega olja (toliko, da je pesto ravno prav gost in ne preveč tekoč)
– malo začimb (tistih, ki so ravnokar pognale na vrtu – majaronček, timijanček, rožmarinček, sivka)
– za one koji vole vruće malo harise
– sol

Vse skupaj vržete v sekljalnik in počakate, da vam pripravi gladko zmes (ravno prav gosto in ne preveč tekočo).

Skuhate špagetine. V ponvi segrejete pesto rosso, dodate kuhane špagetine, pomešate in servirate z naribanim parmezanom.

Spaghettini numero 5 con pesto rosso

Spaghettini numero 5 con pesto rosso

p.s. Se vam zdi, da so moji krožniki malo dolgočasni (vedno eni in isti rumeno oranžni)? Meni se tudi včasih zazdi, potem pa pride trenutek odločitve – novi? Kar pomeni, da bi morali tile romati v smeti, kar pa mi srce nikakor ne dopustu. Ljubki so mi, kaj morem …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično and tagged , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Rdeči posušeni …

  1. salvia says:

    kake količine sestavin pa rabiš za eno kosilo za dva? krožniki so pa kjut. kupi še en servis in malo menjavaj, sej stari ne rabi v smeti🙂

  2. M&M says:

    kolk sivke pa treskneš noter? meni je sicer mal slabo, ko grem mimo nje na vrtu🙂

  3. Vale says:

    @Salvia nikoli ne tehtam sestavin. Pri testeninah ti bo 200 g dovolj za normalno porcijo, paradižnika za dobro pest, sol po občutku, oljčnega olja in začimb tudi …
    kar se pa krožnikov tiče … ni prostora za še en servis🙂
    @M&M malo, pri začimbah ni za pretiravat, ker drugače prevladajo in zjebejo okus … za tale pesto sem dala dve zdrobljeni iglici rožmarina, približno enako ostalega … sploh, če so sveže je treba pazit … zakaj ti je pa slabo? Jaz jo imam vedno v šopku z rožmarinom v vazici🙂

  4. kameleonka says:

    Ne boš verjela kaj mi je prišlo najprej na misel pri fotki s špageti: točno to kar si napisala v pripisu. Ampak važno da so talarji tebi všeč. Jaz pa prisegam na belo – velega servisa se človek ne more naveličati. Belega servisa in črnih cunj.🙂

Leave a Reply

