Kreften fruštik

… lepo vreme se začenja, stopinje kažejo preko 10 in čas je za prve izlete z bjutiji … in ker bjutiji zahtevajo kondicijo ter tudi nekaj moči, je prav, da pred izletom človek zaužije en tak kreften fruštik.

Kreftno

Kreftno

… v teh še ne zelo vročih dneh pride prav, poleti bi po njem lahko še samo obležala. Torej … kako do kreftnega fruštika? Vzamemo polnozrnat kruh, ki smo ga spekli par dni prej. V ponvi raztopimo žlico zaseke in na njej popečemo rezine kruha. Počasi, na srednji temperaturi. Če imamo prevroče, se bo kruh zažgal, če imamo prehladno, bo popil maščobo in premasten. Ko dobimo zapečeno skorjico, ga namažemo nekaj s hrenovim nekaj s česnovim namazom, obložimo z narezanim trdo kuhanim jajcem in svežimi paradižniki. Zraven si privoščimo salamo, če je domača toliko bolje.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično and tagged . Bookmark the permalink.

6 Responses to Kreften fruštik

  1. kameleonka says:

    Očitno so nedelje dnevi za objavo receptov. Pri meni tudi…🙂 Danes zeleni sufle, jutri – zeleni zajec!

  2. Vale says:

    Onka Zajec prestavljen za en teden …

  3. Alain says:

    Na hren si me spomnila… tok mi je zapasal. Bemu da bom šel v lov na tržnico. Drugače pa fulkrat delam neki takega… ko je kruh že star in ga tako rešim.

  4. Vale says:

    Jaz hren kar na dvorišču izkupljem, včasih je potreben že kar kramp, da ga spravim ven🙂 Velika noč prihaja, z njo hren🙂

  5. sv3der says:

    kaj bi jaz dal za takšen domač früštek. In tnx za hint s srednjo temp🙂

    -sv3

  6. Vale says:

    Včeraj sem dobila domače klobase, ki romajo ta vikend na krožnik za zajtrk. Tako je dišalo po stanovanju, ko sem ji kuhala …….. ma, ni za povedat …

Leave a Reply

