Čikens …

Čef Napo me je opomnil, da se nekje med dokumenti valja še neobjavljena fotka z neobjavljenim receptom … predno, pa se lotimo mojih čiknov, nekaj o Napotovih čiknih, za katere z vso svojo vehementnostjo  trdim, da so super duper ekstra kreativen recept za preganjanje mijamijava … in če se nekateri zgrozite, ker ženska pri svojih 3x-destih še vedno občasno občuti mijavmijava, mi je to prav malo mar. Mijavmijav paše tu pa tam, če ne zaradi drugega, zato, ker se takrat nažiram do nezavesti hrane in sem že v skrbeh, da imam trakulju …

Čiken namaz

Čiken namaz

… skratka. Ob občasnih mijavmijavih, ki se pojavijo tu pa tam ob sobotnih ali nedeljskih jutrih, moja malenkost za pozen zajtrk ponavadi konzumira jajca z enormno količino ocvirkov, prejšnjo soboto pa sem zraven požrla še pol francoske z debelim namazom zaseke. Popoldan je sledil krožnik izdatne mesne rižote, za katero sem med kuhanjem trdila, da je ne bom jedla, ker sem bila sita še od pred dobrih dveh ur omenjenega zajtrka … no, pol ure po rižoti, ki sem je pojedla dva krožnika,  se mi je zahotelo še nekaj ekstra sladkega, in ker sem bila premačkasta, da bi pekla palačinke, sem zmazala še dva prepečenca z debelo plastjo marmelade iz gozdnih sadežev, čez pa zvrnila eno pšenično pivo …

… no, tako, naslednjič bom uporabila Napotov recept kurjih kožic in morda marmelada na koncu ne bo potrebna …

… in ker smo že pri čiknih, še čisto na hitro recept za namaz iz pripopane fotke, ki ni niti najmanj tako izdaten, kot vse prej omenjeno, prej dieten, je pa čisto fin za mazanje jutranjega popečenega kruhka. Zanj potrebujete:

  • 20 dag kuhanih piščančjih prsi (najbolje tistih, ki ste jih skuhali za jušno osnovo, če so zraven kakšna jetrca pa nič ne škodi)
  • 2 veliki žlici kisle smetane
  • ščepec timijana in majarona
  • ščepec soli

Vse skupaj vržete v mešalnik, vklopite, zmiksate in mažete …

Simpl kot čiken.

Aja, za tiste skrajno desne ali tiste s skrajno občutljivim želodcem branje ni priporočljivo …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično and tagged , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to Čikens …

  1. Maxxi says:

    Hmmmm, to bi znalo bit fino. Bo treba probat. Sam ne z mačkom. K jst ga nimam nkol, pr men je vedno kaka varjanta tigrčka ali podivjanega leva. Takrat pa nimam volje okol kuhne skakat😉

  2. emetadindon says:

    Tega tvojega mijavmijava in uživanje v njem ti prav privoščim. Brez zelene ali kake privoščljivosti. Čeprav prvič čujem (berem), da se da v mijavmijavu uživati, ti verjamem.
    Če pa bi se mu kdaj rada izognila, ti svetujem enormne količine vode ali druge osvežilne tekočine pred napovedanim mijavmiijavom ali takrat, ko se že božata. Sem pred kratkim konzumirala precejšnje količine navadnega soka in nato še precejšnje količine predelanega grozdnega soka, pa nisem imela nobenega mijavmijava za božanje😀 , kolega je bil pa čisto fuč.

  3. Vale says:

    Da ne bo pomote … moj mijavmijav se izkazuje takrat, ko premalo spim in preveč pokadim. Glava me ne boli, se pa silno smilim sama sebi, sem tečna in imam gromozanski apetit po nečem sila kaloričnem (beri mastnem). Ker se v takšnih trenutkih najraje svaljkam po domači votlini in ne delam drugega kot jem in spim, potem pridejo ven sila čudni jedilniki🙂

  4. M&M says:

    aaaaha, poznam to željo po pepečin jajcih. nujno na ocvirkih🙂
    namazčič pa se bere dobro.

Leave a Reply

