Nunnate, panelle, arancini …

… in še kup drugih tipičnih siciljanskih (Jackie, ne vem, če prav sklanjam) jedi je romalo minuli vikend v moj vampek …

Pašta

Pašta

… in z vso vehementnostjo lahko trdim, da Siciljanci jedo odlično, kljub temu, da smeti še vedno mečejo kamor jim paše in vozijo kakor jim paše. Seveda se moram pohvalit, da gre  zasluga dobri hrani in dobrim gostiteljem tudi Donu Pepisimu, ki mi je svetoval kako ravnati v Palermu. Namreč takoj, ko sem zacvilila: “Mi manda Don Pepe,” sem izgubila potni list. Teta na recepciji mi zategadel ni hotela predati ključev od sobe: “Brez potnega lista nema ključeva, vozniško šteje ne nič, ” je rekla. No, potem smo poklicali taksista, ki nas je dostavil. Tony. Pa ne Sopranov. In mu rekli: “Mi manda Don Pepe.” In Tony je rekel: “Orco dio,” in pripeljal potni list dritta v hotel, kjer sem ga pomolila tečni teti na recepciji pod nos in dobila ključe od sobe, Tony pa mančo, ki mu je pripadala.

Cannoli siciliani

Cannoli siciliani

… kljub temu, da sem sobotni dan preživela v hotelski sobi, zaradi vročine in ostalih bedarij, sem kulinarično prerešetala Palermo … cannoli (na sliki), panelle, risotti, paste, arancini, spiedini, polpette di nunnata, pesce spada alla catanese (Catanie si zaradi vročine nisem ogledala), caponata di melanzane, carciofi … moj želodček je samo nežno predel in zadovoljno prebavljal vse po vrsti.

… domov mi je uspelo privleči malo paté-jev za pašto in seveda Cucino della tradicione. Katakombe so bile zaprte, Monreal je obratoval samo od 15.00 dalje, pa še to polovično, saj se je ravno začela nogometna tekma Palermo-Catania, kar je botrovalo temu, da smo se nemoteno vozili skozi mesto, kar je drugače misija nemogoče.

… ko sem takole čepela v avtu in čakala, da se premaknemo za naslednji milimeter, sem si zabrudala v brk še enkrat: “Mi manda Don Pepe,” in eden od mimoidočih je pokazal na tole:

Don Pepe

Don Pepe

… hja no, zdaj vem  zakaj toliko hodi tja doli, tale naš Don Pepe … on pa meni o arancinih in nevemšečem … pih …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično, ... popotniško and tagged , . Bookmark the permalink.

9 Responses to Nunnate, panelle, arancini …

  1. jackie4grace says:

    upam, da bomo lahko brali še druge podrobnosti z otoka, kamor te je poslal don pepe … pa seveda upam tudi, da vročine ni več.

  2. emetadindon says:

    Moj vampek je malo fauš. Saj ne da bi ti ne privoščil, le sam bi tudi kaj takega.😛

  3. Vale says:

    Jackie, hja no, podrobnosti je bolj malo, glede na to, da je bil delovni obisk in vmes še en dan bolehanja v hotelski sobi. Vročine ni več, glede na to, da jih je tri tedne nazaj po 50 letih zasnežilo in so bili še vedno v šoku … moram pa priznati, da so sila prijazni in ustrežljivi, včasih skoraj preveč🙂

  4. onkel PEPE says:

    Sicilijanski domorodci so zakon. Leta 2005 okoli prvega maja sva s Tadejo vsa poklapana ždela v Cefaluju. Zoprno na drobno je pršilo, na plečih so nama začele poganjati alge in vsi uradni vremenarji so napovedovali deževje do sodnega dne. Potem sem se pa zapletel v klepet z nekim možicljem mojih let, ki je prav suvereno odrezal: “Kje pa, jutri bo sonce!”
    Trikrat smete ugibati, kdo je pogodil pravo, uradni vremenarji ali domorodski možicelj.🙂

  5. brane says:

    oftopik.
    prvi vikend aprila se kej vidimo v buzetu na štartu?

  6. Vale says:

    @Brane, morda pa res pridem na kakšno bisko. Spomni me🙂

  7. brane says:

    po mejlu.. tle sem že nekoč reku da ne bom pisu večč in danes sem se drugič zareku.

  8. Vale says:

    Brane, zarečenega kruha se največ poje🙂 pošlji mail, je isti kot prejšnji službeni, samo na koncu je gmail.com🙂

  9. Matilda says:

    Pa se mi sline cidijo po tipkovnici. Kljub rani uri bi brez nobenega problema zmazala tisto pašto. Upam, da bo zelo kmalu odprla Cucino della tradizione in jo z nami delila. Imajo tako preproste in okusne šugote. Vse je tako semplice (razen slaščic). Nikoli pozabla, ko sem na Stromboliju naročila dva babaja, tetka me je pogledala in ponovila Due!?!?!?!. Seveda sem drugega stlačla vase z neznansko muko. Oči poždrljive:-)

Leave a Reply

