Morski sadeži brez piz** …

… redni bralci veste, neredni pa lahko zasledite, da morskih zadev med mojimi recepti ni dosti. Pa ne zato, ker jih ne bi komzumirala. Predvsem zato, ker jih raje konzumiram, če jih pripravijo drugi.

Vseeno me tu pa tam popade morska kuharska žlica, čeprav mi je ponavadi takoj, ko je skuhano in postavljeno na mizo žal. Pa zopet ne zato, ker ne bi bilo dobro, ampak ker me nevemzakaj mine apetit, če morske zadeve pripravljam sama.

Pašta z morskimi sadeži

Pašta z morskimi sadeži

Eden od takšnih popadov je bil včeraj, ko sva z MNB (Mojo Najljubšo Bjondo) vandrali po bella Trieste in kot ljubiteljski kuharici obračali police s hrano:
“Čuj MNB, kaj če bi jaz danes naredila pašto z morskimi sadeži?”
“Zakaj pa ne.”
“Kaj pa priporočaš?” (MNB namreč to pogosto pripravlja, torej je bilo vprašanje na mestu).
“Tile so najboljši, ker imajo malo pizdic.”
“Prosim?”
“Ja, tile so res dobri, ker nimajo dosti pizdic.”
“Česa prosim?”
“Pizdic. Saj veš, v nekaterih morskih sadežih je dosti pizdic. Jaz jih ne maram.”
“Aha, tudi jaz ne.”

In sem jih kupila, tiste, ki nimajo dosti pizdic, pri tem pa razmišljala kako naj Ključni podrobnosti razložim, da bodo za kosilo špageti z morskimi sadeži (sam jih namreč konzumira, vendar mu jih moraš res previdno podtaknit, ker je prepričan, da jih ne mara, čeprav na koncu vse poje):
“Ekhm, kaj bo pa danes za kosilo?”
“Hm, ne vem, če bi ti sploh povedala.”
“Zakaj pa ne?”
“Ker pač ne.”
“Kaj bo brez mesa?”
“Tako nekako.”
“WTF??”
“Saj jutri boš imel tak lep sočen biftek.”
“Ja, ampak to mi ne pomaga. Kaj bo danes?”
“Ekh, špageti z morskimi sadeži.”
“Kaaaaaaj?”
“Ja, no saj bodo ful dobri. So brez pizdic.”
“Brez WTF?”

In sem začela, po navodilih MNB:
Štiri stroke česna olupite in naseckate. Morske sadeže brez pizd odmrznete. Na dveh žlicah oljčnega olja popražite naseckan česen toliko, da zadiši. Dodate morske sadeže brez pizd ter mešate in kuhate dokler ne povre vsa voda, ki so jo izpustili. Zalijete z decilitrom belega vina, osolite, dodate malo timijana, malo rožmarina, žličko pinjol in 3 dcl pretlačenih pelatov. Kuhate še 10 minut, kolikor rabite, da se skuhajo tudi špageti.

Sama sem jih pojedla brez klasičnih predsodkov, ki jih imam, kadar pripravljam morsko hrano, Ključna podrobnost pa je mordro pripomnil: “No, saj z dosti parmezana niso slabi.”
“Torej jih lahko še kdaj pripravim?”
“Ja, ko mene ne bo doma.”

No, toliko o morskih sadežih, četudi so bili brez pizdic in zelo okusni. Takisto omako lahko uporabite k rižu.

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... kulinarično and tagged . Bookmark the permalink.

5 Responses to Morski sadeži brez piz** …

  1. Alla says:

    Pizdic tudi jaz ne maram kaj prida.
    In morska hrana je vedno boljša, če jo pripravijo drugi.

  2. jackie says:

    ej, o kakšnih pizdah je govora? je pa res, morske sadeže naj nam vedno pripravlja nekdo drug …

  3. Vale says:

    Pizdice Jackie, ne pizde :-))) poglej kaj jim je najbolj podobno in boš vedela🙂

  4. Vale says:

    Da ne bo kdo mislil, da nakladamo TUKAJ še en recept z morskimi pizdicami …

  5. Alain says:

    Svetovna je tale na Coolinariki🙂

Leave a Reply

