What about me?

… ali sedem resnic o meni, ker je Jackie tako želela … sem jo imela na sumu, da me ne mara preveč, zdaj to vem:

Coprnica

  1. V prvem razredu osnovne šole sem pri prvem spisu “Kaj boš, ko boš velik/a?” napisala, da bom kuharica. To sem pisala do konca osnovne šole, ko sem, tik pred vpisom v srednjo, morala na razgovor k psihologinji, ki me je prepričevala, da to ni najbolje zame. Iz same trme in ker mi je na avtobusih bilo vedno slabo, sem se, namesto v gimnazijo, vpisala v srednjo ekonomsko šolo in tako malček zapečatila svojo delovno “kariero”. In ja, še vedno bi raje bila kuharica.
  2. Že od malega sem občudovala motoriste in se trdno odločila, da če že ne morem biti kuharica, motoristka bom. Takoj, ko sem privarčevala dovolj denarja, sem odpeketala na avtošolo, kjer mi inštruktor ni verjel, da nimam pojma o motorjih (beri nikoli v življenju pred tem nisem vozila motorja, razen malega atuomatica) in me prepričeval, da motor ni za pič***.  Danes mi, ko se srečava, tu pa tam časti kakšno pivo in prizna, da se je moti
  3. Tako kot na eni strani ne opazim nekaterih stvari, tiste, ki jih ne bi rabila opazit vedno zaznam. Na primer, nikoli vam ne bom znala opisati kaj ste imeli oblečeno, ko sem bila na pivu z vami, niti ne bom opazila, da ste menjali frizuro, bom pa opazila tipa za vami, ki si vrta po nosu in vsebino nosi v usta. To se mi je pripetilo tri dni nazaj na letalu. Mi lahko nekdo razloži, kako lahko moški srednjih let še vedno nosi zadeve iz nosa v usta?
  4. Ko sem bila majhna sem bila prepričana, da so me na Zemljo prinesli vesoljci. Po malem to verjamem še danes in čakam, da pridejo pome in me odpeljejo nazaj na pravi planet.
  5. Ne znam postavljati vejic. Na sploh sem v slovnici švoh, kljub temu pa neznansko rada pišem. Verjetno je to podobno kot poslušati nekoga, ki nima posluha in izjemno rad poje.
  6. Vedno me zanima preveč stvari hkrati. Baje se to odraža tudi v tem kaj poslušam. Nimam namreč “izbranega” glasbenega okusa. Danes lahko nabijam metal, jutri bom uživala v jazz-u, pojutrišnjem bom plesala na house. Nekateri pravijo temu površnost, sama se bolj nagibam k radovednosti.
  7. Sovražim verižna pisma. Večinoma jih ne dobivam več, ker pošiljatelje prijazno opomnim, da jim bo v primeru pošiljanja takšne vsebine zrasla dlaka na riti in jeziku.

… tole je bilo prvih sedem, ki mi jih je prišlo na misel o meni. Verige ne nadaljujem. Če pa ima kdo željo, da napiše kaj o sebi, bom to z veseljem zlorabila …

About Vale

Nesojena zvarkarca ...
This entry was posted in ... škavace. Bookmark the permalink.

5 Responses to What about me?

  1. Fritz says:

    Tole je bilo pravo presenečenje, za spravljanje v dobro voljo🙂 Heh, da si nekdo še upa današnjim puncam razlagati, da nekaj ni za pič**. Pogumen ali neumen, druge ni.

    V imenu vseh, ki so nas zafrknili vesoljci s pokvarjeno navigacijo sem si privoščil Zmelkoowe – Napačen planet. Lahko bi se tukaj takoj navezal na posluh in veselje do petja, ampak tekste imajo tako dobre, da zdrapana pakunga zgubi na pomenu.

  2. Vale says:

    No Fritz, to je bilo 10 let nazaj, takrat so bili še malo drugačni časi🙂

    Zmelkoowi rulz, itak …

  3. Pingback: S kot Izola … « Ukročena trmoglavka …

  4. jackie4grace says:

    joj, takele ti pišeš o meni; jaz pa pojma nimam, zakaj te ne maram …
    če si sklepala po tem, ker sem v postu napisala Copnica, si res duhovita punca; ampak edino pravilno sklepanje bi bilo: Jackie itak ne zna tipkat (to je 8. resnica o njej).

  5. Vale says:

    Jacki, to je bila šala, da me ne maraš vezana na to, da mi pošiljaš “verižno pismo”🙂

Leave a Reply

